۰ نفر

رییس قوه قضاییه:

ایران قوی، اقتصاد و امنیت قوی می‌خواهد

۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۲۱
کد خبر: 480489
ایران قوی، اقتصاد و امنیت قوی می‌خواهد

ابراهیم رییسی با تاکید بر اینکه اجرای عدالت در همه بخش‌ها در کشور بسیار مهم است، گفت: در حوزه قضایی اجرای عدالت برای ما محوری‌ترین نکته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی، صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم شکرانه ایجاد ۱۵۰ هزار شغل با همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) افزود: آنچه می‌تواند جلوی تولید پرونده و فساد اجتماعی را بگیرد، عدالت اقتصادی و ایجاد اشتغال است. وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند رونق تولید و جهش تولید، معلوم می‌شود که امروز دوای همه درد‌های جامعه ما در رونق و جهش تولید است.

وی ادامه داد: امروز دولت، نهاد‌ها، سازمانها، نیرو‌های مسلح و همه بخش‌ها در جهت توانمندی اقتصادی، توانمندی امنیتی و در حوزه فرهنگ تلاش کنند؛ چراکه ایران قوی، اقتصاد قوی و امنیت قوی می‌خواهد.

حجت الاسلام رییسی با تاکید براینکه می‌توانیم در مقابل توطئه‌ها و کارشکنی‌های دشمن و تهدید‌ها ایستادگی کنیم، از ستاد اجرایی فرمان امام به عنوان جلوه «ما می‌توانیم» یاد کرد.

وی ادامه داد: از دغدغه‌های امروزی که کشور ما با آن مواجه بوده اشتغال است و امروز گفتند ۱۵۰ هزار اشتغال ایجاد شده است؛ مسئله اشتغال بسیار مهم است.

رییس قوه قضا با اشاره به اینکه اشتغال در کاهش ورودی پرونده نقش مهمی دارد، یکی از راه‌های کاهش جرم را افزایش تولید و اشتغال و کاهش فقر است.