۰ نفر

رییس پلیس راه شرق استان تهران خبر داد؛

کاهش تردد در شرق تهران

۱۳ آبان ۱۳۹۹، ۲۲:۴۲
کد خبر: 478772
کاهش تردد در شرق تهران

رییس پلیس راه شرق استان تهران از کاهش تردد در محورهای مواصلاتی شرق این استان خبر داد و گفت: این محدودیت های کرونایی تا ساعت ۲۴ جمعه ادامه دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ ایرج کهریزی از تداوم اجرای طرح محدویت‌های تردد عبور و مرور وسایل نقلیه به استان تهران در این استان خبر داد و افزود: این طرح از ساعت ۱۲ دیروز دوشنبه اجرایی شده و تا ساعت ۲۴ روز جمعه تداوم خواهد داشت.

وی افزود: طبق این طرح خروج خودروهای شخصی با پلاک تهران از تهران و ورود پلاک غیر تهرانی شخصی به داخل استان تهران ممنوع است.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از اعمال قانون و برخورد قاطع با خودروهای متخلف خبر داد و گفت: این طرح در چهار نقطه از شرق استان تهران اعم از میدان امام رضا (ع) فیروزکوه، محور هراز بعد از پمپ بنزین مشاء، ورودی شهر شریف آباد و سه راهی چرمشهر ورامین اجرا می‌شود.

وی گفت: افرادی که به تذکرات همکاران من در خصوص محدودیت‌های تردد توجهی نداشته باشند، طبق قانون ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

کهریزی از همکاری مردم و رانندگان از این محدودیت‌ها قدردانی کرد و افزود: امروز و دیروز شاهد کاهش مشهود تردد در محورهای شرق استان تهران بودیم.