۰ نفر

یک گام جلوتر از دیگران باشید!!!

ثبت‌نام آزمون‌های آزمایشی سنجش مرحله اول تمدید شد

۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۰۶
کد خبر: 472492
ثبت‌نام آزمون‌های آزمایشی سنجش مرحله اول تمدید شد

ثبت‌نام برای آزمون مرحله اول از مجموعه آزمون‌های آزمایشی سنجش برای سال تحصیلی 1400-1399 بر روی پایگاه اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیwww.sanjeshserv.ir تا تاریخ 21/07/99 تمدید گردید.

قابل توجه کنکوری‌ها، دبیرستان‌ها، مراکزآموزشی، و دانش‌آموزان علاقمند به شرکت در آزمون‌های مرحله‌ای و جامع (مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم)؛ ثبت‌نام مرحله اول آزمون‌های آزمایشی سنجش تا روز دوشنبه مورخ 21/07/99  تمدید گردید و از طریق پایگاه اطلاع‌‌رسانی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی  www.sanjeshserv.ir  قابل دسترسی است.

س

آزمون‌های آزمایشیِ سنجش برای دانش‌آموزان دبیرستانی، در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم برگزار می‌شود.

این آزمون‌ها شامل آزمون‌های مرحله‌ای و آزمون‌های جامع می­باشد و دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم با شرکت در آزمون‌های آزمایشی سنجش قادر خواهند بود با آمادگی کامل در امتحانات نوبت اول و دوم، همچنین در آزمون سراسری سال 1400 شرکت نمایند.

مدیران و مشاوران محترم دبیرستان­ها و آموزشگاه­ها می­توانند برای اطلاع و برخورداری از تسهیلات و تخفیفات ویژه ثبت­نام­های گروهی با شماره تلفن­های 3-88844791 - 021 تماس حاصل نمایند.

همچنین دانش­آموزان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات این آزمون­ها به پایگاه اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی به نشانیwww.sanjeshserv.ir  و کانال تلگرامی به آدرس @sanjesheducationgroup مراجعه نمایند.‌

شماره تماس : 42966-021

 روابط عمومی

شرکت تعاونی خدمات آموزشی

کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور

سس