۰ نفر

برترین فیلم‌های ترسناک امسال و سال آینده

چه وحشت‌هایی انتظارمان را می‌کشد +عکس

۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۸
کد خبر: 470612
چه وحشت‌هایی انتظارمان را می‌کشد +عکس

برای دیدن فیلم‌های ترسناک همیشه بهانه لازم نیست و همواره فیلم‌ها، روایت‌ها و داستان‌های فراطبیعی مربوط به ارواح، داستان‌هایی که در جریان آنها حوادث هولناک و ترسناک رخ می‌دهد و خون به در و دیوار می‌پاشد و صحنه‌هایی از گوش‌های سوراخ‌شده و خون‌های لخته‌شده روی زمین در آنها به تصویر کشیده می‌شود، از طرفداران زیادی برخوردار است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، در ماه‌‌های آخر‌2020 و در سال‌2021 هم سینماگران برای طرفداران فیلم‌های ترسناک، تعداد زیادی فیلم‌های هول‌انگیز و ترسناک تدارک دیده‌اند که درصورت کاهش شیوع کرونا در تاریخ‌های تعیین‌شده اکران می‌شوند. از جمله این فیلم‌ها می‌توان به «یک مکان آرام‌2» و «کندی‌من» اشاره کرد. در این مطلب به تعدادی از فیلم‌های ترسناکی که قرار است در ماه‌های پایانی سال‌2020 و سال‌2021 انتشار یابند، اشاره می‌کنیم. 

جنگ داخلی 

«جنگ داخلی» فیلمی ترسناک با درونمایه‌های نژادی است که به جای سینما از 18سپتامبر‌2020 در شبکه «وی‌او‌دی»(VOD) انتشار یافت. ‌جرارد بوش‌ و ‌کریستوفر رنز‌ این فیلم را کارگردانی کرده‌اند. ‌جانل مونائه‌ در این فیلم در نقش زنی نویسنده ایفای نقش می‌کند که در قرن نوزدهم به‌عنوان برده، روی یک مزرعه در جنوب آمریکا کار می‌کند. این فیلم تا‌کنون با واکنش‌های متفاوتی از سوی منتقدان مواجه شده است. 

«مرد خالی» 4دسامبر2020

ما هنوز نمی‌دانیم چه فیلمی در سال2020 ملقب به ‌ترسناک‌ترین فیلم خواهد شد. «مرد خالی» یکی از فیلم‌های مطرح امسال است که انتظار می‌رود در 4دسامبر سال‌جاری در سینماها اکران شود. ‌مرد خالی، یک فیلم ماورا‌ءالطبیعی ترسناک است که توسط ‌دیوید پریور با اقتباس از کتاب «مرد خالی» نوشته ‌کالن بان‌ و ‌وانسا آر دل‌ری ساخته شده است. در این فیلم داستان یک مأمور پلیس سابق روایت می‌شود که پیش‌تر شاهد قتل زن و فرزندش بوده و اکنون در پی یافتن دختری ناپدید‌شده است. او حین جست‌وجو برای یافتن این دختر، به گروهی مخفی بر‌می‌خورد که درصدد احضار موجودی ماورا الطبیعی هستند. 

اتاق فرار2

این فیلم در دنباله داستان فیلم «اتاق فرار»(2019) ساخته شده که با بودجه 9میلیون دلاری، 55میلیون دلار فروش کرده بود. در فیلم ‌اتاق فرار‌، از بازیگران جوان استفاده شده بود. موضوع آن نیز پیدا‌کردن راهکاری برای گریز از یک اتاق فرار لعنتی بود. تیلور راسل بازیگر فیلم «بریک اوت» و لوگان میلر در کنار ایزابل فورمن بازیگر فیلم «یتیم» و هالند رودن، در فیلم «اتاق فرار 2» بازی می‌کنند. درباره موضوع داستان این فیلم هنوز چیزی فاش نشده است. 

یک مکان آرام، قسمت 2

این فیلم که دنباله فیلم «یک مکان آرام» است نیز یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های ترسناکی است که در سال‌2021 در سالن‌های سینما نمایش داده خواهد شد، نگارش فیلمنامه و کارگردانی یک مکان آرام، قسمت 2 را نیز جان کراسینسکی به‌عهده دارد. بازیگران این فیلم نیز امیلی بلانت، میلیسنت سیموندز و نواه ژوپ هستند. موضوع این فیلم درباره خانواده «آبوت» است که در دنیایی مملو از هیولاهای شکارچی و احساساتی زندگی می‌کنند. در این فیلم خانواده‌ آبوت، بازماندگان دیگری از نوع انسان را نیز در این دنیای احاطه‌شده توسط هیولاها پیدا می‌کنند. این فیلم در حالی روانه بازار می‌شود که فیلم اول «یک مکان آرام» ‌در سال‌2018 با بودجه 17میلیون دلاری در نهایت به موفقیت بزرگی رسید و 340میلیون دلار فروش کرد. 

‌شب گذشته در سوهو

«شب گذشته در سوهو» را ادگار رایت، کارگردان باسابقه در عرصه فیلم‌های ترسناک، کارگردانی کرده است. او با فیلم‌های «شان مردگان»، «بیبی راننده» و «سکات پلیگریم در برابر دنیا» در ژانر فیلم‌های ترسناک، جنایی و هیجان‌انگیز به شهرت رسیده است. شب گذشته در سوهو اما نخستین فیلم تماما ترسناک ادگار رایت، این کارگردان بریتانیایی است. حوادث این فیلم در لندن دهه1960 و لندن امروزی رخ می‌دهند. در این فیلم آنیا تیلور جوی، توماسین مک‌انزی بازیگر فیلم «خرگوش جوجو» و ترنس استمپ بازی می‌کنند. 

مارپیچ  (از سری فیلم‌های اره)

«مارپیچ» فیلم ترسناک آمریکایی است که قرار است در 21‌ماه مه‌2021 توسط کمپانی لاینزگیت در آمریکا روانه بازار شود. این فیلم از آخرین سری فیلم‌های ترسناک «اره» است. دارن لین بوسمن این فیلم را کارگردانی کرده و کریس راک و ساموئل ال‌جکسون(کارگردان مشهور سینمای آمریکا) نیز در آن به ایفای نقش می‌پردازند. داستان این فیلم درباره 2 کارآگاه به نام‌های ازکل زک(با بازی کریس راک) و ویلیام شنک(مکس مینگلا که در سریال سرگذشت ندیمه نیز بازی کرده بود)، است که تحت نظارت یک پلیس کهنه‌کار(با بازی ساموئل ال‌جکسون) مسئول انجام تحقیقات روی قتل‌های خشن و بیرحمانه‌ای هستند که در گذشته در شهرشان رخ داده بود. 

هالووین می‌کشد

فیلم «هالووین می‌کشد» از سری فیلم‌های ترسناک «هالووین» به کارگردانی دیوید گوردون‌گرین است. این فیلم به‌احتمال زیاد در 15اکتبر 2021 اکران می‌شود. پیش‌تر این فیلم قرار بود در 15اکتبر سال2020 روی پرده سینما برود که تاریخ اکران آن به‌دلیل شیوع ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاد. در این فیلم جیمی لی‌کورتیس در نقش لوری استرود، تنها بازمانده داستان فیلم هالووین (1978)، ایفای نقش می‌کند. او از افسردگی و اختلال روانی ناشی از حوادث داستان فیلم ‌هالووین‌ رنج می‌برد. فیلم «هالووین به پایان می‌رسد» نیز آخرین فیلم از سه‌گانه فیلم‌های اخیر هالووین است که قرار است در 14اکتبر 2022 اکران شود. 

‌کندی‌من

فیلم «کندی من» به کاگردانی نیا دا کاستا، از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین فیلم‌های ترسناک سال‌2020 است که قرار بود در تابستان سال‌جاری اکران شود، اما به‌دلیل اوج‌گیری شیوع کرونا، تاریخ اکران آن تا اکتبر 2020 به تعویق افتاد و اکنون نیز براساس تازه‌ترین اخبار قرار است در سال‌2021 اکران شود. داستان این فیلم درباره روحی شیطانی به نام کندی‌من است که توسط یک دانشجو به این دنیا احضار می‌شود. او یک روح قاتل است که بعد از یک‌سری اتفاقات، یکی از دست‌هایش قطع شده و به جای آن یک قلاب دارد.

در ماه‌‌های آخر‌2020 و در سال‌2021 هم سینماگران برای طرفداران فیلم‌های ترسناک، تعداد زیادی فیلم‌های هول‌انگیز و ترسناک تدارک دیده‌اند که درصورت کاهش شیوع کرونا در تاریخ‌های تعیین‌شده اکران می‌شوند