۰ نفر

معاون پشتیبانی جمعیت هلال احمر ایران:

در ماه آینده حجم قابل توجهی واکسن آنفلوآنزا وارد کشور می‌شود

۲ مهر ۱۳۹۹، ۰:۳۳
کد خبر: 469045
در ماه آینده حجم قابل توجهی واکسن آنفلوآنزا وارد کشور می‌شود

معاون پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر از وارد شدن حجم قابل توجهی واکسن آنفلوآنزا به کشور ظرف یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، مهراب شریفی، عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، از حضور نیروهای توانمند و نخبه به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم هلال احمر یاد کرد و اظهار داشت: استان یزد نیز در این زمینه یکی از استان‌های مهم به شمار می‌رود و با استفاده از این توان، خدمات رسانی خوبی به استان‌های همجوار خود ارائه داده است.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر ادامه داد: استان یزد در طرح نذر آب به خوبی ورود پیدا کرد و به خانواده‌های نیازمندی که در نقاط مختلف بودند کمک کرد تا در این ایام بتوانیم بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.

وی با اشاره به شیوع کرونا در کشور و خدمات ارائه شده از سوی هلال احمر در این زمینه بیان کرد: پس از شیوع کرونا، بحث تأمین دارو، تجهیزات و ابزار کمک به بیماران به صورت جدی مدنظر هلال احمر بود و در این زمینه به صور جدی و با تمام توان ورود پیدا کردیم.

شریفی عنوان کرد: هلال احمر توانست بخش زیادی از مواد ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها را با استفاده از خیران و کمک‌های هلال احمر تأمین کند و به وزارت بهداشت و سایر دستگاه‌های خدمت رسان به مردم تحویل داد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر کشور عنوان کرد: هلال احمر در حال حاضر نیز اقدام به واردات واکسن‌های آنفلوآنزا کرده و امیدواریم تا یک ماه آینده حجم بسیار زیادی از این واکسن‌ها به بازار کشور وارد شود.