۰ نفر

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور:

استفاده از ماسک‌ و دستکش در سرویس مدارس الزامی است

۲۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۵۷
کد خبر: 466132
استفاده از ماسک‌ و دستکش در سرویس مدارس الزامی است

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور درباره ضمانت اجرایی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط رانندگان سرویس مدارس توضیح داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ضمانت اجرایی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط رانندگان سرویس مدارس، اظهار کرد: در حوزه حمل و نقل عمومی، وزارت بهداشت دستورالعمل‌هایی را ابلاغ کرده است که این ابلاغیه‌ها در حوزه سرویس مدارس هم رعایت خواهند شد، ما در این زمینه کاملا تابع مصوبات ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت هستیم تا بتوانیم با رعایت کامل موارد بهداشتی مانع از شیوع ویروس کرونا در این بخش شویم.

ضامنی افزود: مواردی که باید رعایت شود از طریق شهرداری‌ها به رانندگان اعلام شده و در ادامه با ارائه روش‌های آموزشی و پیامکی به رانندگان تأکید خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور با بیان اینکه استفاده از ماسک، دستکش و ضدعفونی مستمر خودرو از الزاماتی است که حتما باید انجام شود، تصریح کرد: دانش‌آموزان نیز در طول سفر موظف به استفاده از ماسک هستند. همچنین غربالگری به صورت مرتب در حوزه حمل و نقل عمومی در حال انجام است و در صورتی که راننده‌ای علائمی داشته باشد باید تست بدهد و در صورت مثبت شدن تا زمان رفع کامل بیماری و اعلام پزشک، اجازه فعالیت نخواهد داشت.