۰ نفر

حضور مجازی رئیس جمهور در جشن آغاز سال تحصیلی دانشگاه تهران

۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۵۷
کد خبر: 464290
حضور مجازی رئیس جمهور در جشن آغاز سال تحصیلی دانشگاه تهران

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: امسال با توجه به شرایط کرونایی در کشور قرار است رئیس جمهور به صورت مجازی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه تهران حضور پیدا کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سعید حبیبا در تشریح جزئیات برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه تهران اظهار کرد: رسم بر این است که هر ساله رئیس جمهور برای جشن آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها در دانشگاه تهران حضور یابد.

وی افزود: دانشگاه تهران امسال طبق سنوات گذشته نیز نامه درخواست تاریخ حضور رئیس جمهور را به دفتر ریاست جمهوری ارسال کرده اما هنوز تاریخ دقیقی به ما اعلام نشده است و ما منتظر هستیم.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران ادامه داد: امسال با توجه به شرایط کرونایی در کشور قرار است رئیس جمهور به صورت مجازی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه تهران حضور پیدا کند.

حبیبا درباره زمان احتمالی برگزاری جشن گفت: در سال‌های گذشته مراسم معمولاً آخرین روزهای شهریور و یا اکثراً هفته‌های اول مهر برگزار می‌شد اما البته یکسال جشن آغاز سال تحصیلی در آبان ماه برگزار شد.

وی درباره نحوه برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی توضیح داد و گفت: حضور رئیس جمهور که حتماً مجازی است اما رئیس و معاونان و تعداد محدودی از دانشجویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراسم حضور خواهند یافت.