۰ نفر

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت:

تحقیق و تفحص دوباره از صندوق ذخیره فرهنگیان

۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۲۲:۱۸
کد خبر: 463640
تحقیق و تفحص دوباره از صندوق ذخیره فرهنگیان

گروه استان‌ها عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بنا به تصمیم کمیسیون، تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان کلید خورده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، مهدی روشنفکر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ماموریت بررسی مسائل و مشکلات صندوق ذخیره فرهنگیان به بنده سپرده‌اند که بدون شک بعد از انجام مقدمات به صورت ویژه موضوع تحقیق و تفحص اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه تنها کسانی در مجموعه‌های صندوق ذخیره فرهنگیان سهام دار نیستند، معلمان و فرهنگیان هستند، افزود: برخی شرکت‌های زیر مجموعه صندوق، از هلدینگ‌های تامین اجتماعی و صمت وضعیت مالی بهتری دارند.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به بحث بازگشایی مدارس، ادامه داد: بین 3 تا 5 میلون دانش آموز در کشور از زیرساخت‌های استفاده از فضای مجازی محروم بوده که در زمینه ارائه آموزش‌های مجازی بدون شک با مشکل روبه‌رو هستند.

وی خاطرنشان کرد: جذب سرمایه گذاری، توسعه زیرساخت‌های گردشگری و کشاورزی، راه اندازی کارگاه‌های تولیدی راکد و نیمه فعال و همچنین توسعه خدمات دهی به روستائیان در زمینه‌های مختلف به عنوان اولویت در دستور کار است.

وی بیان کرد: نقد عملکرد مسئولان یکی از رسالت‌های رسانه است ولی نباید به بهانه نقد، تخریب کرد و باید در نقد شاخص مشخص باشد، حریم‌ها حفظ شود و البته مردم تفاوت بین تخریب و نقد را تشخیص می‌دهند.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رسانه به مخاطب خود زنده است، ادامه داد: اخبار بدون پایه و اساس بی اعتمادی مخاطب را به همراه دارد.

روشنفکر بیان کرد: مجلس یازدهم در شرایطی آغاز بکار کرد که مردم در بدترین شرایط اقتصادی زندگی می‌کنند، سفره مردم تنگ‌تر شده و درآمد کارگران دیگر جوابگوی هزینه زندگی آنان نیست و مطالبات انباشت از گذشته مردم زیاد استدر حالی یک نماینده مجلس فراتر از قانون نمی‌تواند کاری انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه کرونا سبب ایجاد فاصله بنده با مردم شد، خاطرنشان کرد: حیات و ممات بنده با مردم بوده و خود را قطره کوچکی از حزب مردم می‌دانم و وامدار هیچ جریان سیاسی نیستم.