۰ نفر

طی ۲۴ساعت گذشته اتفاق افتاد:

افزایش بستری بیماران کرونایی

۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۱۲
کد خبر: 463348
افزایش بستری بیماران کرونایی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به بستری ۳۹بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی استان طی ۲۴ساعت گذشته گفت: در حال حاضر میزان بستری نسبت به روز گذشته روند افزایشی را نشان می‌دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، شهرام حبیب زاده با اشاره به آمار کرونای استان اردبیل اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۹ بیمار جدید در بخش کرونای مراکز درمانی استان بستری شدند.

وی افزود: از این تعداد؛ ۲۲ نفر در اردبیل، ۵ نفر در پارس آباد، ۵ نفر در مشگین شهر، ۲ نفر در گرمی، ۱ نفر در بیله سوار و ۴ نفر در خلخال بستری و خوشبختانه ۲۵ نفر با بهبودی نسبی مرخص شده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۲۰۲ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۵۴ بیمار در بخش ICU تحت مراقبت ویزه قرار دارند.

وی تصریح کرد: متاسفانه ۱ نفر از بیماران کرونایی در طی ۲۴ ساعت گذشته فوت کردند که به بازماندگان این عزیز تسلیت عرض می‌کنیم.

حبیب زاده گفت: در حال حاضر میزان بستری نسبت به روز گذشته روند افزایشی را نشان می‌دهد و با توجه به اینکه وضعیت شهرستان اردبیل همچنان قرمز است از مردم عزیز درخواست می‌کنیم تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده‌ از ماسک به‌خصوص در نواحی پرازدحام را در اولویت قرار دهند.