۰ نفر

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

کلید حذف کنکور در مجلس زده شده است

۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۰۹
کد خبر: 461265
کلید حذف کنکور در مجلس زده شده است

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: کلید حذف کنکور در مجلس زده شد و با برنامه ریزی های انجام شده در سال های آینده برگزاری این آزمون بزرگ به روش کنونی حذف خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، فاطمه محمدبیگی به عنوان نماینده ویژه ریاست قوه مقننه برای نظارت در روند برگزاری کنکور سراسری در استان قزوین اظهار داشت: در خصوص برگزاری کنکور حدود دو هفته فعالیت کارشناسی از سوی کمیسیون‌های بهداشت و درمان و آموزش عالی با وزارتخانه‌های مربوطه انجام شد تا همه چالش‌ها بررسی شود

وی بیان کرد: پس از تصمیم گیری نهایی در برگزاری کنکور مقرر شد نمایندگانی که پزشک هستند در استان‌ها بر نحوه چگونگی برگزاری کنکور نظارت داشته باشند.

محمدبیگی تصریح کرد: نظارت نمایندگان پزشک بر چگونگی برگزاری کنکور میدانی خواهد بود و در این راستا هماهنگی لازم صورت گرفته و نمایندگان وظیفه نظارتی خود را به طور کامل انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر رعایت تمامی الزام و ملاحظات بهداشتی در برنامه ریزی و اجرای فرآیند کنکور سراسری در مدت ۴ روز برگزاری این آزمون مهم افزود: تأمین سلامتی و امنیت روحی و روانی شرکت‌کنندگان در کنکور و خانواده‌های آنها از مطالبات جدی نمایندگان از متولیان برگزاری کنکور است.

نماینده ویژه ریاست قوه مقننه در نظارت بر روند برگزاری کنکور سراسری در استان قزوین خاطرنشان کرد: ۱۵ بند مهم از سوی قوه مقننه با محور رعایت نکات بهداشتی در هنگام برگزاری کنکور تهیه و ابلاغ شده و ما موظفیم بر اجرای موارد پانزده گانه نظارت کنیم.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به تمام خانواده‌هایی که فرزندان آنها در کنکور امسال شرکت کرده اند اطمینان می‌دهیم این آزمون در آرامش و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و اگر تخلفی مشاهده کنیم پیگیری خواهیم کرد.

محمدبیگی گفت: کلید حذف کنکور در مجلس زده شده و با توجه به برنامه ریزهای انجام شده در سال‌های آینده برگزاری کنکور به شکل کنونی حذف خواهد شد.