با توجه به اثرات شیوع ویروس کرونا و آنلاین شدن آموزش در بسیاری از نقاط سراسر جهان، در یک نظرسنجی انجام شده توسط بلومبرگ مشخص شد که در بین دانشکده‌های کسب و کار، استنفورد بهترین عملکرد را از نظر خلاقیت و نوآوری در این روزها داشته است.

اقتصاد آنلاینمهسا نجاتی؛ به گزارش بیزنس ویک، این دانشکده‌های کسب و کار ممکن است بهترین فارغ‌التحصیلان را در دنیای کرونایی آماده کنند.

در حال حاضر یک دانشکده کسب و کار را چگونه قضاوت می‌کنید؟ در میان کشتار فجیع بیماری کووید-19 و اثرات اقتصادی وحشتناک آن، اقدامات سنتی دیگر بیهوده هستند. تقریبا یک شبه، مدارس و دانشکده‌ها به سمت آموزش آنلاین تغییر مسیر دادند. برخی در حال بازگشت به کلاس‌های حضوری هستند و برخی نیز آموزش ترکیبی را در نظر گرفته‌اند. با این مسئله روبرو شوید: بسیاری مطمئن نیستند که در آینده چه پیش خواهد آمد.

کدام دانشکده‌ها بهترین مدیریت را دارند؟ گفتن آن خیلی زود است، بنابراین ما بر روی آنچه که در حال حاضر بیشتر اهمیت دارد تمرکز کرده‌ایم. خلاقیت، نوآوری و مهارت‌های لازم برای راه‌اندازی یک کسب و کار کوچک، بدون در نظر گرفتن کووید-19 باید ایجاد شود. همین امر در خصوص یک شبکه فارغ‌التحصیلی و برند دانشکده عالی نیز باید صدق کند.

با مراجعه به 14هزار و 191 نظرسنجی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در رتبه‌بندی بهترین دانشکده‌ها توسط بلومبرگ در سال 2019-20، ما بر چهار سوال متمرکز شده‌ایم. دو دانشکده برتر در این رتبه‌بندی، استنفورد و تاک دارتموث در هر چهار مورد ممتاز بودند. همچنین دانشکده کالیفرنیا در دانشگاه برکلی نیز عملکردی مشابه داشت.

شیکاگو بوث، IE، دانشکده کسب و کار کمبریج، HEC پاریس، دانشکده مندوزای نوتردام و دانشکده ویلیام و مری نیز امتیازهای خوبی کسب کردند.

در جدول ارائه شده، بهترین دانشکده‌های کسب و کار در شاخص‌های نوآوری و خلاقیت را مشاهده می‌کنید؛

بهترین دانشکده‌های کسب و کار