۰ نفر

شکایت نوه ملکه علیه عکاسانِ پاپاراتزی +عکس

۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰:۴۴
کد خبر: 455467
شکایت نوه ملکه علیه عکاسانِ پاپاراتزی +عکس

شاهزاده هری و مگان پاپاراتزی‌ها را به عکاسی به شیوه غیرقانونی از کودکشان (آرچی) متهم کردند.

نوه ملکه بریتانیا و عروسش با شکایت به دادگاه خواستار حفظ حریم خصوصی کودکشان شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصرایران، شاهزاده هری و همسرش "مِگان" با ارائه شکایت قضایی به دادگاه عالی لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیا آمریکا، درخواست کردند حریم خصوصی کودک 14 ماهه‌شان در برابر عکاسان پاپاراتزی حفظ شود.

"عکاسان پاپاراتزی" به عکاسانی گفته می‌شود که با دنبال کردن مخفیانه افراد مشهور، تلاش می‌کنند عکس‌های  مخفیانه جالب یا مهمی از زندگی خصوصی یا در موقعیت‌های کمتر دیده شده آنها بگیرند. این عکاسان با فروش این عکس‌ها به رسانه‌ها درآمدزایی می‌کنند.

عکاسان پاپاراتزی همیشه در معرض اتهام نقض حریم خصوصی افراد مشهور هستند.

شکایت نوه ملکه علیه عکاسان پاپارتزی: حریم خصوصی کودک مان را نقض نکنید

براساس خبر منتشر شده از سوی رویترز، شاهزاده هری و مگان عکاسان پاپاراتزی را به عکاسی "به شیوه غیرقانونی" از کودکشان (آرچی) متهم کردند.
در این شکایت آمده است که "مجموعه‌ای از نقض حریم خصوصی کودک" 14 ماهه روی داده است.

در بیانیه صادر شده از سوی وکیل آنها آمده است: "دوک و دوشس ساسکس" [القاب سلطنتی هری و همسرش مگان] برای حمایت از حریم خصوصی کودکشان در خانه از عکاسان شکایت کرده‌اند. هدف این شکایت، افشا و به عقب راندن افرادی است که می‌خواهند از این اقدامات غیرقانونی، سود مالی ببرند.

در این شکایت همچنین آمده است که هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) و بالگردهایی در بالای خانه این زوج پرواز کرده‌اند که نقض حریم خصوصی آنهاست.

شکایت نوه ملکه علیه عکاسان پاپاراتزی: حریم خصوصی کودک مان را نقض نکنید

این شکایتنامه اضافه می‌کند که این دو خواستار هیچ‌گونه رفتار ویژه‌ای نیستند و تنها خواهان حق استفاده از حریم خصوصی در خانه خود براساس قوانین ایالت کالیفرنیا هستند.
هری و مگان بعد از اعلام خروج از عضویت "رسمی" خانواده سلطنتی بریتانیا و توقف انجام وظایف رسمی سلطنتی، هم اکنون در لس‌آنجلس زندگی می‌کنند. بعد از این اتفاق، درآمد آنها از خانواده سلطنتی نیز قطع شد و آنها خود مجبور هستند هزینه‌های خود را تامین کنند.
رویترز نوشته است این زوج بعد از بروز اختلاف با رسانه‌ها بر سر پوشش گسترده زندگی شخصی‌شان تصمیم گرفتند برای زندگی به خارج از بریتانیا منتقل شوند.

شکایت نوه ملکه علیه عکاسان پاپارتزی: حریم خصوصی کودک مان را نقض نکنید