۰ نفر

خرید اینترنتی کاندوم، بهترین راه حل برای خجالتی‌ها

۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۸
کد خبر: 453445
خرید اینترنتی کاندوم، بهترین راه حل برای خجالتی‌ها

کاندوم یک وسیله بهداشت و مراقبت جنسی است که هر فردی در طول زندگی به آن احتیاج پیدا خواهد کرد. هر فرد بالغی باید بداند که استفاده از کاندوم چه مزایا و عدم استفاده از آن چه معایبی خواهد داشت. کاندوم ها از مهم ترین اختراعات بشر هستند که می توانند هریک از طرفین در یک رابطه جنسی را از شر بیماری های متنوع ناشی از این روابط خلاص کنند. لزوم استفاده از کاندوم چیزی است که بر هیچ فردی پوشیده نبوده و باید آن را به یکی از محصولات موجود در سبد خانوار خود اضافه نمود. اما چرا بسیاری از ما در هنگام خرید این کالای مصرفی پر اهمیت و پیش پا افتاده دچار اساس خجالت می شویم؟ با ما باشید تا کمی در این باره صحبت کنیم.

احساس شرم، حسی که اکثر ما در هنگام خرید کاندوم با آن رو به رو می شویم

طبق تحقیقاتی که در یک دانشگاه در انگلیس برگزار شده، بیش از 90 درصد افراد در هنگام خرید کاندوم خجالت می کشند، قرمز می شوند و به طور کلی این عمل را سخت می پندارند. این شاید به این دلیل باشد که خرید کاندوم یک اعلام عمومی برای داشتن رابطه جنسی می باشد در حالی که رابطه جنسی یک مسئله خصوصی و پنهانی است. اما اجازه بدهید توضیحی بدهم. رابطه جنسی عملی است که توسط تمامی جانداران انجام شده و نه تنها دلیل خجالت که نشان دهنده سلامت فرد است. بهتر است از اینکه قرار است رابطه جنسی داشته باشید افتخار کنید تا اینکه به از آن خجالت بکشید. خریدن کاندوم نشان می دهد که شما چقدر به سلامت خود و شریکتان اهمیت می دهید و قصد برقراری رابطه جنسی حفاظت شده را دارید. نه تنها کاندوم که اقدام به خرید هرگونه محصول جنسی که به بهتر شدن رابطه جنسی شما و همراهتان کمک می کند نشان از درک و شعور درست شما در زمینه اینگونه روابط و سلامت جنسی شما دارد. پس دفعه بعد، خجالت را کنار گذاشته و  پس از مشورت با شریک جنسیتان، بررسی کرده و اقدام به خرید کاندوم مناسب خود نمایید.

ایدز، غول بزرگ جوانان امروزه

طبق آمار، در ده سال گذشته میزان ابتلا به بیماری ایدز در بین جوانان افزایش 9 برابری داشته و علت اصلی انتقال این بیماری، رابطه جنسی حفاظت نشده و اعتیاد است. این بیماری عفونی بسیار خطرناک، سیستم ایمنی بدن و گلبول های سفید را مورد حمله قرار می دهند و تا کنون درمان به خصوصی برای آن ها شناخته نشده است. این بیماری می تواند ب سرعت از طریق رابطه جنسی و انجام دخول از یک طرف به فرد دیگر رابطه منتقل شده و در صورت عدم کنترل این چرخه روز به روز بزرگ تر و در نهایت غیر قابل کنترل خواهد شد. ایدز می تواند سال های سال به صورت خاموش در بدن فرد مبتلا زندگی کرده و فقط افراد دیگر را آلوده نماید. در روابط جنسی، استفاده از کاندوم می تواند تا 98% امکان انتقال این بیماری را از بین برده و سلامت شما را تضمین نماید. پس بهتر است با هزینه بسیار کم تر از هزینه درمان از ابتلا به این بیماری بسیار خطرناک و مسری جلوگیری نمایید.

بارداری ناخواسته، مسئله ای که ممکن است برای شما هم اتفاق بیفتد

بارداری و داشتن فرزند، آرزویی است که هر کسی آن را تجربه کرده و حس پدر یا مادر شدن، احساسی است که هر موجودی از تجربه آن سرشار از لذت خواهد شد. اما اگر بارداری در زمان و شرایط نا مناسبی اتفاق بیفتد و فرد قصد سقط جنین را داشته باشد، می تواند مسائل بسیاری را برای هر دو طرف ایجاد کند. در بسیاری از موارد، بارداری ناخواسته منجر به سقط جنین می شود و با توجه به قوانین کشور، این عمل جرم بوده و توسط متخصصین این حوزه انجام نخواهد شد. سقط جنین، علاوه بر بار قانونی که با خود به همراه خواهد داشت، در صورتی که توسط افراد سود جو و غیر متخصص به صورت نادرست انجام شود می تواند فرد را برای همیشه از لذت مادر شدن محروم کند. علاوه بر این ها، شرایط نامناسب مکان سقط جنین می تواند بیماری های فراوانی را برای فرد رقم بزند که ایدز می تواند یکی از آن ها باشد. راه حل ساده تر، استفاده از کاندوم است. کاندوم می تواند شما را تا حدود 98 درصد از روبه رویی با چنین مسائلی دور نماید.

کاندوم، ابر قهرمان مقابله با بیماری ها و بارداری ناخواسته

کاندوم، این یار و یاور همراه رابطه جنسی می تواند خیال شما را از همه مسائل آسوده کند. قیمت کاندوم خیلی کم تر از قیمت داروی ایدز، سقط جنین، درمان تبخال تناسلی و ... خواهد بود. فقط کافی است با داشتن شناخت کافی از خود و شریک جنسیتان و توجه به علایق دو طرف اقدام به خرید کاندوم نمایید. به کمک کاندوم می توانید یک رابطه جنسی سالم و بدون استرس را تجربه نمایید و سلامت خود و شریک خود را تضمین کنید. خریدن کاندوم نه تنها باید باعث خجالت شما شود که باید آن را با اعتماد به نفس انجام دهید، چرا که این عمل نشان می دهد چقدر برای خود و شریک جنسیتان اهمیت قائل هستید.

اینترنتی بخرید، خیال خودتان را راحت کنید.

با وجود تمام حرف هایی که زدیم هنوز هم از خرید کاندوم یا سایر محصولات جنسی خجالت می کشید؟ اهمیت استفاده از آن ها را می دانید اما نمی توانید به داروخانه رفته و محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید؟ هیچ ایرادی ندارد، اینترنتی بخرید. خرید اینترنتی، راهی است که در چند سال گذشته باب شده و بسیاری از افراد اکثر خریدهای خود، حتی خرید های روزانه از سوپر مارکت را به صورت اینترنتی انجام می دهد. خرید اینترنتی مزایایی دارد که نمی توان آن را نادیده گرفت. از مهم ترین مزایای خرید اینترنتی در آن است که با صرف زمان، انرژی و هزینه کمتر، آن چه که نیاز دارید را درب منزل تحویل می گیرید. این در حالی است که نه بنزین سوزانده و هوا را آلوده کرده اید و نه در ترافیک و به دنبال جای پارک گشته اید.

کک

علاوه بر همه مزایایی که به آن اشاره کردیم، در مورد خرید محصولات بهداشتی یک مزیت دیگر وجود دارد و آن این است که کسی شما را در حین خرید نخواهد دید و شما به هر اندازه ای که بخواهید می توانید وقت صرف مطالعه و مشاهده انواع محصول موجود در بازار نمایید. برای مثال هنگام خرید نوار بهداشتی محصول شما بسته بندی شده تحویلتان شده و پیک تحویل دهنده اطلاعی از محتویات بسته نخواهد داشت. پس می توانید با کمک خرید اینترنتی برای همیشه به مسئله خجالت خود از خرید پایان دهید. اما این سوال پیش می آید که در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی که به فروش کاندوم می پردازند کدام یک را انتخاب کنیم.

بهترین کاندوم را از میس و مستر بخرید

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی میس و مستر یک فروشگاه آنلاین است که به طور تخصصی در این حوزه فعالیت می کند. سایت این فروشگاه شامل اکثر برندهای تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی بوده و با کمک متخصصان در این حوزه اطلاعات کاملی در مورد همه محصولات موجود در سایت در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. میس و مستر در حوزه محصولات آرایشی نیز فعالیت کرده و شما در کنار محصولات بهداشتی و جنسی، می توانید برای خرید لوازم آرایشی هم اقدام کنید. با خرید از میس و مستر می توانید یک تجربه فوق العاده را برای خود رقم بزنید چرا که پس از خرید، کالای شما در کمترین زمان در آدرسی که اعلام کرده اید، تحویل داده می شود. پس از خرید از میس و مستر، در صورتی که پشیمان شدید می توانید با پشتیبانی تماس گرفته و محصول خود را با توجه به شرایط بازگشت، به فروشگاه باز پس داده و وجه پرداخت شده را دریافت نمایید. فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی میس و مستر، تمامی کالاها را با ضمانت اصل بودن و سلامت فیزیکی به شما تحویل خواهد داد.