۰ نفر

طی شبانه روز گذشته اتفاق افتاد:

فوت بیش از 180نفر بر اثر کرونا

۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۱۸
کد خبر: 453267
فوت بیش از 180نفر بر اثر کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۱۸۳بیمار کووید۱۹ در کشور خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا طی شبانه روز گذشته گفت: از دیروز تا امروز ۲۷ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۸۵۲ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۶۹ هزار و ۴۴۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۷۹۱ نفر رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۲۳۲ هزار و ۸۷۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. همچنین ۳۵۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری تصریح کرد: تاکنون دو میلیون و ۹۸ هزار و ۹۸۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: استانهای آذربایجان شرقی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، گلستان، مازندران(آمل)، کرمان و فارس در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین در استانهای کرمانشاه، آذربایجان غربی، هرمزگان و کردستان با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هموطنان شاهد روند نسبتا کاهشی در موارد ابتلا، بستری و مرگ و میر هستیم.