۰ نفر

رئیس سازمان نوسازی مدارس خبر داد؛

تحویل ۱۴ هزار کلاس درس تا پایـان سال به آموزش و پرورش

۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۳۹
کد خبر: 446922
تحویل ۱۴ هزار کلاس درس تا پایـان سال به آموزش و پرورش

ئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: حدود ۱۴ هزار کلاس درس در سال جاری به آموزش و پرورش تحویل داده خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، مهرالله رخشانی اظهار کرد: به منظور اجرای طرح‌های عمرانی آموزش و پرورش در سال جاری ۳۳ هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که بخشی از تخصیص آن از طرف سازمان برنامه و بودجه به خزانه فرستاده شده است و منتظر هستیم دولت اعتبار را به ما ابلاغ کند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تخصیص اعتبارات بخش عمرانی آموزش و پرورش را در سال جاری ۱۰۰ درصد عنوان کرد و ادامه داد: وجه تمایز ساخت و سازهای امسال نسبت به سال گذشته تاکید بر ساخت پروژه‌های آموزشی بزرگ‌تر و حرکت به سمت ساخت مجتمع‌های آموزشی است.

وی با اعلام این خبر که در سال جاری ۱۴ هزار کلاس درس تحویل آموزش و پرورش می‌شود، افزود: در کشور هیچ پروژه ناتمام رها شده‌ای نداریم و تمام پروژه‌های عمرانی مدرسه فعال است و پیمانکار در حال انجام فعالیت است.

رخشانی‌مهر تاکید کرد: هم اکنون ۴۰ هزار کلاس درسی در حال ساخت است که از این تعداد ۱۴ هزار کلاس آن‌را خیرین و مابقی را دولت تأمین اعتبار می‌کند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: خراسان‌شمالی یکی از استان‌هایی است که در سال‌های اخیر مورد توجه ویژه قرار گرفته است و از همین رو بخاری‌های نفتی استان برچیده شد و امروز مدارس سنگی این استان به‌صورت کامل اصلاح شد.