۰ نفر

ترافیک سنگین صبحگاهی در جاده هراز و کندوان

۶ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۱۷
کد خبر: 441786
ترافیک سنگین صبحگاهی در جاده هراز و کندوان

پس از حدود چهار روز پرترافیک ناشی از تعطیلات عید فطر در جاده‎‌های ارتباطی مازندران، از صبح امروز سه‌شنبه نیز ترافیک در مسیرهای هراز و کندوان به عنوان پرترددترین محورهای استان به سمت پایتخت سنگین و پرحجم گزارش شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، جاده‌های مازندران پس از سه ماه خاموشی ناشی از شیوع ویروس کرونا ، تعطیلات عید فطر را با حجم قابل توجهی از مسافران تجربه کرد به طوری که از پنجشنبه هفته گذشته تا صبح امروز شاهد ترافیک‌های سنگین و پی در پی در این جاده‌ها هستیم.

هراز ، کندوان و سوادکوه و همچنین محورهای کناره پرتردد ترین محورهای مسافر پذیر استان محسوب می شوند که در روزهای گذشته میزبان تعداد بسیاری از مسافران بودند.

به گزارش مرکز مدیریت راههای مازندران در حال حاضر ترافیک جاده هراز در محدوده پارک جنگلی تا پیچ‌پرن سنگین و تردد در آن به کندی انجام می شود.

همچنین در محدوده های تونل تکاور و آب اسک جاده هراز نیز تردد خودرویی به صورت پرحجم و در برخی مواقع به صورت مقطعی سنگین در جریان است.

طبق گزارش مرکز مدیریت راه مازندران ترافیک در محور کندوان نیز در محدوده‌های هزار چم ، سیاه‌بیشه و پل‌زنگوله پرحجم و نیمه سنگین می باشد.

براساس گزارش ها تردد در دیگر محورهای مازندران از جمله ، کناره ، سوادکوه و کیاسر به صورت روان در جریان است. 

همچنین تقریبا تمامی جاده های مواصلاتی داخلی مازندران به علاوه محور سوادکوه با بارش باران همراه است که لغزندگی سطح جاده را به همراه داشته و نیازمند احتیاط بیشتر رانندگان است.

سالانه در جاده‌های مازندران ۵۰۰ میلیون تردد انجام می شود که ۱۱ درصد از آنها مربوط به چهار مسیر اصلی هراز، کندوان, سوادکوه و کیاسر است.