۰ نفر

آخرین وضعیت ترمیم رتبه بندی فرهنگیان

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۳۱
کد خبر: 440062
آخرین وضعیت ترمیم رتبه بندی فرهنگیان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: ترمیم رتبه‌بندی معلمان برای تصویب به دولت ارائه شده است و در کمیسیون‌های دولت در حال بررسی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت ترمیم رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: در ماده 8 مصوبه پارسال دولت درباره رتبه‌بندی معلمان اشاره شده است هرگونه تغییر در مفاد مصوبه باید به تأیید کارگروه متشکل از وزارت آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی برسد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه می‌خواهیم در قالب رتبه‌بندی و رتبه‌های حرفه‌ای، فوق‌العاده ویژه هم برای معلمان تعریف کنیم که متناسب با آنها، پرداخت شود، تغییر در جداول محسوب می‌شود.

الهیار ترکمن اضافه کرد: نظر سازمان برنامه و بودجه و نظر سازمان اداری و استخدامی اخذ شده است تا بتوانیم مجوز دولت را بگیریم و ابلاغ کنیم؛ در حال حاضر به دولت اعلام شده است و در حال بررسی در کمیسیون‌های دولت است.

وی در خصوص زمان صدور احکام رتبه‌بندی با بیان اینکه اعتبار آن در بودجه دیده شده است، گفت: باید مجوز برقراری آن را بگیریم ولی هر زمان که اجرا کنیم، تاریخ اعمال آن از اول فروردین 99 است.