۰ نفر

صدور احکام جدید معلمان در دستورکار وزارت آموزش و پرورش

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۱
کد خبر: 438351
صدور احکام جدید معلمان در دستورکار وزارت آموزش و پرورش

مشاور وزیرآموزش و پرورش نسبت به اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان در پی برگزاری جلسات متوالی نمایندگان معلمان در سازمان برنامه بودجه ابرازامیدواری کرد وگفت: جلسات بی واسطه نمایندگان معلمان با رئیس سازمان برنامه بودجه گامی مثبت و تاثیرگذار در رفع مشکلات اجرایی نظام رتبه بندی معلمان بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «عادل عبدی» افزود: در سال جدید نمایندگان معلمان و فرهنگیان سلسله نشست‌های متوالی و منظم را به میزبانی سازمان برنامه و بودجه برای اجرای شدن نظام رتبه بندی معلمان برگزار کرده که همچنان ادامه دارد.

وی اظهارداشت: بزرگترین و مهم ترین گام که ترمیم نظام رتبه‌بندی بود انجام شده است و هم اکنون نوبت  صدور احکام جدید برای معلمان است که در دستورکار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

عبدی تصریح کرد: نظام رتبه‌بندی معلمان پاسخی به انتقادات معلمان در بحث پرداختی‌ها است که متناسب با جایگاه و زحمات این صنف زحمت‌کش نبود و با اجرای این مهم شاهد تعادل و تناسب در پرداختی معلمان نسبت به دیگر کارمندان و کارکنان دولت خواهیم بود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: با تدابیر اتخاذ شده نظام رتبه‌بندی معلمان مشکلی در اجرا نخواهد داشت و انشاالله احکام جدید هم زودتر صادر می‌شوند.