۰ نفر

ترافیک فوق سنگین در محور‌های هراز و فیروزکوه

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۹:۱۱
کد خبر: 437246
ترافیک فوق سنگین در محور‌های هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیک فوق سنگینی از جنوب به شمال محور‌های هراز و فیروزکوه وجود دارد و در محور هراز شاهد پس زدگی چندکیلومتری بار ترافیک هستیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم. اظهار کرد: هم اکنون عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز فوق سنگین و در محدوده امامزاده هاشم (ع) با پس زدگی چند کیلومتری بار ترافیکی روبه‌رو هستیم.

محبی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیز فوق سنگین و ورود حجم بالایی خودرو‌ها تردد با کندی همراه است.

این مقام نظامی اذعان کرد: متاسفانه مسافران بدون رعایت مدیریت زمان سفر و استعلام وضعیت راه‌ها به محور‌های هراز و فیروزکوه وارد شده و باعث این ترافیک فوق سنگین شده اند.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده تاکید کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم. نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و در این محور‌ها مشکل خاصی برای تردد خودرو‌ها وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: هموطنان در چنین شرایطی سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند، زیرا با ورود به این محور‌ها باید چندین برابر زمان معمول برای رسیدن به مقصد زمان صرف کنند.

وی گفت: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودرو‌های جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، عدم ارتکاب به تخلفات حادثه ساز و رعایت حقوق شهروندی می‌تواند باعث کاهش تصادفات رانندگی شود.