۰ نفر

لیلی رشیدی دوباره سراغ زی‌زی‌گولو رفت

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱:۵۴
کد خبر: 437045
لیلی رشیدی دوباره سراغ زی‌زی‌گولو رفت

لیلی رشیدی با حضور در برنامه «روی موج کودک»، برای بچه‌ها، قصه‌های «زی‌زی‌گولو» را که در قالب سریال در دهه ۷۰از تلویزیون پخش می‌شد، تعریف خواهد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، لیلی رشیدی با حضور در برنامه «روی موج کودک»، برای بچه‌ها، قصه‌های «زی‌زی‌گولو» را که در قالب سریال در دهه ۷۰ از تلویزیون پخش می‌شد، تعریف خواهد کرد.

برنامه «روی موج کودک» به عنوان تازه‌ترین فعالیت گروه سوینا (سینمای ویژه نابینایان) که ویژه رده سنی کودکان تهیه می‌شود، میزبان لیلی رشیدی خواهد شد.

در قسمت‌های آینده این برنامه که مبینا موسوی از نوجوانان نابینا آن را اجرا می‌کند. لیلی رشیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، برای کودکان قصه‌های زی‌زی‌گولو را تعریف می‌کند.

زی‌زی گولو شخصیتی خیالی است که از جایی ناشناخته‌ آمده و می‌تواند با خواندن یک ورد، کارهایی خارق‌العاده و عجیب انجام دهد. نیمه اول دهه ۷۰ خورشیدی، سریالی بر اساس این شخصت عروسکی با کارگردانی مرضیه برومند از شبکه دو پخش می‌شد.

«روی موج کودک» جمعه‌ها ساعت ۱۸:۳۰ از رادیو سوینا پخش می‌شود و علاقمندان می‌توانند آن را از پایگاه اینترنتی این گروه دریافت کنند.