۰ نفر

نمکی: شهدای سلامت عاشقانه در راه خدمت به شهادت رسیدند

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱:۲۷
کد خبر: 436755
نمکی: شهدای سلامت عاشقانه در راه خدمت به شهادت رسیدند

وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شهدای سلامت و عزیزان از دست رفته در شرایطی که همه از کانون عفونت فرار می کردند، عاشقانه مثل پروانه بر گرد تخت بیماران کرونا چرخیدند و با عزت و سربلندی، کار را مدیریت و به فیض شهادت نائل آمدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سعید نمکی تاکید کرد: برگزاری مراسم رسانه ای بزرگداشت ملی شهدای مدافع حریم سلامت و درگذشتگان کرونا به ابتکار معاون امور استانهای رسانه ملی، کاری ارزنده برای همسویی و وفاق ملی و اثری ماندگار در به تصویر کشیدن یاد و خاطره جاودانه شهدای سلامت است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در اوج تحریم ها و مشکلات اقتصادی مبارزه با شیوع ویروس کرونا توسط کادر پزشکی و درمانی در کشور مدال افتخار دارد، افزود: امیدواریم با وفاق ملی و همراهی تمام مردم ایران بتوانم این بیماری را در کشور مهار کنیم.

نمکی اظهارداشت: در راستای مقابله با ویروس کرونا عده‌ای عزیزان خود را از دست دادند و حتی مراسمی را نیز برگزار نکردند، لذا این صبوری را به همه خانواده های کادر پزشکی، پیراپزشکی و سایر کادر درمانی تسلیت می گویم.

وزیر بهداشت با اشاره به برنامه بزرگداشت ملی درگذشتگان کرونا در ۳۳ شبکه استانی صداوسیما خاطر نشان کرد: صدا و سیما در تمام این ایام در کنار ما و همکاران ما برای اطلاع رسانی و افزایش سطح آگاهی مردم بوده که ماحصل آن جلب مشارکت مردم در مقابله با ویروس کرونا بوده است.

وی با تقدیر از عملکرد رسانه ملی در این عرصه اظهارداشت: تاکنون اقدامات صدا و سیما در مقابله با ویروس کرونا و جلب مشارکت جدی مردم برای مبارزه با این بیماری خطرناک، جای تقدیر و تشکر دارد.