۰ نفر

بازدید وزیر آموزش و پرورش از روند احداث مجتمع بزرگ آموزشی

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۱:۳۹
کد خبر: 435482
بازدید وزیر آموزش و پرورش از روند احداث مجتمع بزرگ آموزشی

وزیر آموزش و پرورش از پروژه در حال ساخت مجتمع آموزشی علامه طباطبایی واقع در منطقه ۱۰تهران بازدید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، عصر امروز محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش از یک پروژه در حال ساخت بازدید کرد و کلنگ احداث مجموعه ورزشی پردیسان در منطقه ۲ تهران بر زمین زده شد.

حاجی‌میرزایی از پروژه در حال ساخت مجتمع آموزشی علامه طباطبایی بازدید و در جریان تاریخچه و نحوه ساخت این پروژه قرار گرفت و همچنین با خیرین سازنده این پروژه دیدار و گفت‌وگو کرد.

مجتمع علامه طباطبایی با زیربنای 14 هزار مترمربع دارای سالن مطالعه ۷۰۰ متری، ۶ آزمایشگاه و سالن ورزی 600 متری است همچنین این مدرسه دارای ۵ طبقه است که دو طبقه زیرزمین و سه طبقه روی زمین واقع است.

 محسن حاجی میرزایی در روند بازدید خود از این مدرسه گفت: امیدواریم این پروژه که سابقه دیرینه دارد تا آغاز سال تحصیلی آماده شود. این منطقه پرجمعیت با تراکم بالایی است که ساخت این مدرسه در این منطقه مطلوب است.

وی ادامه داد: ترکیبی و چند دوره‌ای بودن این مدرسه خوب است و جز سیاست‌های ما توسعه این مدارس است که از هرجهت امتیازهای بیشتری نسبت به سایر مدارس دارد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: از اهتمام پیشکسوتان این مدرسه تشکر می‌کنم امیدوارم در شروع سال تحصیلی جدید مراسم افتتاح این مدرسه برگزار شود و در این منطقه بدرخشد زیرا این مدرسه جز مدارسی است که اشخاص بزرگی از این مدرسه بیرون آمدند علت حضور من این بود از مکانی که بزرگان تعلیم و تربیت که در این مدرسه تربیت شدند بازدید کنم.

این پروژه در سال ۸۹ آغاز شده است و قرار شده تا مهر ۹۹ به مرحله افتتاح برسد که در حال حاضر در مرحله ۸۰ درصد پیشرفت کاری است.

در ادامه علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس تهران در مراسم کلنگ زنی مجموعه ورزشی پردیسان در منطقه ۲ اظهار کرد: این مجموعه در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربعی در منطقه ۲ تهران استان تهران با حضور وزیر کلنگ‌زنی شد و عملیات ساخت آن به سرعت آغاز شد و امیدواریم تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

این مجموعه ورزشی می تواند به توسعه سرانه فصاهای ورزشی کشور که در حدود ۰/۱ متر است، کمک کند.