۰ نفر

وزیر علوم: دانشگاه تعطیل نیست

۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۸:۰۰
کد خبر: 435140
وزیر علوم: دانشگاه تعطیل نیست

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: به هیچ وجه نباید این القاء در جامعه شکل گیرد که دانشگاه‌ها تعطیل هستند؛ دانشگاه‌ها به هیچ وجه تعطیل نیستند.

به گزارش اقتصادآنلاین، منصور غلامی در نشست مجازی معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها تاکید کرد: فقط کلاس های درس به صورت حضوری برگزار نمی شود و فعلا آموزش های آنلاین و مجازی جایگزین آن شده است. سایر بخش های دانشگاه ها اعم از اداری، پژوهشی، آزمایشگاه ها و بخش دیگر فعال و مشغول ارائه خدمات هستند.

وزیر علوم اظهار داشت: استادان فعال و پرتلاش که در شرایط دشوار اخیر، کلاس های خود را در قالب آموزش های الکترونیکی با کیفیت خوبی برگزار و به دانشگاه و دانشجویان کمک کرده اند باید تقدیر شوند.

غلامی افزود: تشکیل جلسات و شوراهای مختلف در دانشگاه ها با حضور جمعی اعضای هیات علمی و مسوولان مرتبط باید به شکل جدی مورد نظارت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: لزوم حفاظت و حراست از دستاوردها و تجربه های خوب برگزاری آموزش های الکترونیک در دانشگاه ها، تلاش و برنامه ریزی جدی و دقیق برای کم کردن نواقص موجود سخت افزاری و نرم افزاری، همچنین استفاده از این روش به عنوان یک مدل آموزشی در کنار روش‌های آموزش حضوری در شرایط پس از کرونا ضروری است.