۰ نفر

انصاری: برنامه‌ریزی اقدامات جبرانی برای واحدهای آسیب دیده از کرونا

۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۲:۲۷
کد خبر: 434923
انصاری: برنامه‌ریزی اقدامات جبرانی برای واحدهای آسیب دیده از کرونا

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به نظرات مثبت وزارت بهداشت و کشور در خصوص اقدامات مقابله‌ای استان در خصوص کرونا گفت: این اقدامات ارزنده در آذربایجان غربی بیانگر یک تلاش جمعی مبتنی بر برنامه اصولی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، جمشید انصاری امروز دوشنبه ۸ اردیبهشت در سی و سومین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا درآذربایجان غربی، در خصوص مدیریت بیماری کرونا در استان نیز گفت: تجربیات استان، همدلی مسئولان و فرماندهی درست سه اصلی است که باعث شده متولیان اصلی مدیریت کرونا از جمله وزارت کشور و بهداشت از آذربایجان غربی رضایت داشته باشند.

وی با اشاره به تدابیر ویژه دولت برای مهار کرونا افزود: ازهمان روزهای نخست علاوه بر تصمیم گیری های حمایتی و پیشگیرانه در هیات دولت، تعدادی از اعضای دولت نیز به عنوان معین ستادهای استانی تعیین شدند.

معاون رئیس جمهور گفت: علیرغم فشارهای خارجی و داخلی و جوسازی های انجام گرفته در فضای مجازی علیه تصمیمات دولت در بحث کرونا اما امروز با مقایسه ایران و برخی کشورها از جمله اروپایی به وضعیت مطلوب کشور پی می بریم.

انصاری ادامه داد: از اسفندماه سال گذشته تا به امروز درهیچ جلسه ای نبوده که مدیریت کرونا در سطح عالی دولت مطرح نشود و این اهتمام موجب شده تا کشور در مدیریت بیماری و اقتصادی معقولانه تصمیم گیری و عمل کنند.

معاون رئیس جمهور افزود: با توکل بر خدا و به مدد تصمیمات درست و وحدت موجود با کمترین هزینه از این گردنه عبور کرده ایم.

انصاری تصریح کرد: با توجه به اهمیت مقوله اقتصاد تصمیم گیری شروع پلکانی صنوف با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تصمیمی درست و منطقی است که از بروز خسارتهای بیشتر بر پیکره اقتصاد و اجتماع پیشگیری می کند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: کرونا بر بخش هایی از اقتصاد از جمله خدمات و گردشگری لطمات جبران ناپذیری برجای گذاشته که می طلبد اقدامات جبرانی برای واحدهای آسیب دیده به سرعت برنامه ریزی و اجرایی شود تا از خسارتهای بیشتری اقتصادی و اجتماعی جلوگیری شود.