۰ نفر

حاجی میرزایی: تلاش و ایثارگری معلمان اطلاع‌رسانی شود

۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۸:۰۰
کد خبر: 434549
حاجی میرزایی: تلاش و ایثارگری معلمان اطلاع‌رسانی شود

وزیر آموزش ‌و پرورش با اشاره به وضعیت کرونایی موجود و روند آموزش‌ها گفت: با تعطیلی مدارس، معلمان از هر تلاشی برای تداوم آموزش‌ها دریغ نکردند و ما شاهد خلاقیت‌های خوبی در این زمینه بوده‌ایم. لذا در هفته بزرگداشت معلم تلاش و ایثارگری‌های آنان باید اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محسن حاجی میرزایی امروز در جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت هفته معلم افزود: اجرای هر برنامه در هفته معلم باید با محوریت معلم و معرفی این قشر زحمتکش به جامعه باشد.

وی بر تقدیر از معلمان شاخص در هفته معلم تأکید و اظهارکرد: معلمان برجسته در حوزه نویسندگی، شعر و شاعری و پیشکسوتان فرهنگی در این هفته باید مورد تقدیر قرار گیرند.

وزیر آموزش ‌و پرورش از استاد مطهری به‌عنوان شخصیتی الگو و اسوه برای معلمان یادکرد و تصریح کرد: در هفته معلم برای شناساندن افکار و اندیشه‌های استاد بزرگ شهید مطهری تلاش شود و یک روز از هفته معلم به بزرگداشت وی اختصاص یابد.

در این جلسه برنامه‌های مختلفی ازجمله پخش بیانات رهبری در خصوص روز معلم، دیدار و گفتگوی معلمان با رئیس‌جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس، گفت وگوی زنده وزیر آموزش ‌و پرورش از طریق شبکه شاد با فرهنگیان، افتتاح شبکه شاد توسط رئیس‌جمهوری و ... ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش، همچنین گفت وگوی وزیر آموزش ‌و پرورش با معلمان شاخص و برخی خانواده‌ها، افتتاح مسکن فرهنگیان در اصفهان، ارائه گزارش عملکرد آموزش ‌و پرورش در سه حوزه آموزشی (شبکه آموزش دانش آموزان)، عمرانی (جمع‌آوری مدارس خشتی و گلی) و تحولی (بسته‌های تحولی) و ... از دیگر برنامه‌های پیشنهادی هفته معلم بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.