۰ نفر

بررسی تغییر ساعت کاری در جلسه فردای ستاد کرونا

۳۰ فروردین ۱۳۹۹، ۲۲:۱۶
کد خبر: 432406
بررسی تغییر ساعت کاری در جلسه فردای ستاد کرونا

معاون آموزشی وزیر بهداشت از بررسی تغییر ساعت کاری ادارات و مشاغل در جلسه‌ای که فردا در ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار می‌شود، خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به  نقل از فارس، علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزیر بهداشت اظهار داشت: انتظار می رفت که امروز تراکم کمی بیشتر از روزهای دیگر باشد و ما رصد دقیقی با کمک رسانه‌ها انجام دادیم تا ببینیم نقاط ضعف در اجرای طرح فاصله گذاری چیست.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت باید خطر را خیلی سریع و بی پرده گوشزد کند و ما سماجت خاص نیز داریم.

معاون آموزشی وزیر بهداشت با بیان اینکه مردم و همه اصناف و سازمان های دولتی و غیر دولتی باید به دنبال راهکار لازم درخصوص ساعت فعالیت باشند، افزود: امیدواریم مثل همیشه شهرداری تهران خیلی سریع برای کاهش تراکم موجود در مترو و اتوبوس کمک کند.

حق دوست بیان داشت: پیشنهاد تغییر ساعت کاری داده شده و بزودی حتما اجرایی خواهد شد.

وی متذکر شد: همه باید بدانیم که هیچ کس آینده این ویروس را در ایران و دنیا نمی تواند پیش بینی کند و رفتار آن کاملا متفاوت است. البته خدا را شکر می کنیم خوب توانستیم کنترل کنیم و وقتی آمار جهانی واضح تر شد، مشخص می شود و وضعیت مدیریت این بیماری در ایران نمره قابل قبولی خواهد گرفت.

معاون آموزشی وزیر بهداشت  ابراز داشت: هر چه ازدحام بیشتر باشد و افراد بیشتری در کنار هم و مدت زیادتری باشند این نقاط پرخطرتر است و هرچه شاخص‌ها بالاتر باشد، باید بازگشایی کار آن اصناف را عقب‌تر بیندازیم و که در نقشه‌ها و سناریوها آمده است.

حق دوست خاطر نشان کرد: فکر می کنم فردا جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا باشد و موضوع تغییر ساعت کار فردا یکی از داغ ترین موضوعاتی است که در آن جلسه باید بررسی شود.