۰ نفر

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد؛

ثبت‌نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد۹۹ از اول اردیبهشت

۳۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۱۰
کد خبر: 432261
ثبت‌نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد۹۹ از اول اردیبهشت

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت مجدد ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از اول اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، فاطمه زرین آمیزی اظهار داشت: با توجه به تغییر تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹، افرادی که تاکنون موفق به ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۹ نشده اند، در روزهای اول تا سوم اردیبهشت ماه می توانند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تسهیلاتی برای ویرایش اطلاعات افرادی که پیش از این در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ ثبت نام کرده اند، در نظر گرفته شده است.

سخنگوی سازمان سنجش گفت: فرایند ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ یک بار در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۸ آذرماه و سری دوم در روزهای ۱۴ تا ۱۶ بهمن ماه ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام شد.

به گفته زرین، این آزمون برای داوطلبان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی، غیردولتی، دانشگاه آزاد اسلامی همچنین بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور برگزار می شود.

کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۹ تا پیش از شیوع ویروس کرونا قرار بود در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه جاری برگزار شود که با اعلام شرایط فوق العاده در کشور این آزمون به تاخیر افتاد و در روزهای ۲۲ و ۲۳ خرداد ماه برگزار می شود.