۰ نفر

ترافیک نیمه‌سنگین در ورودی‌های تهران

۳۰ فروردین ۱۳۹۹، ۷:۴۵
کد خبر: 432182
ترافیک نیمه‌سنگین در ورودی‌های تهران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی گفت: ترافیک در ورودی‌های منتهی به تهران نیمه سنگین است و بعد از ظهر امروز(شنبه) محورهای استان‌های غربی و شمالی به دلیل بارش‌های شدید باران لغزنده می‌شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا؛ سرهنگ نادر رحمانی روز شنبه  افزود: ورودی‌های منتهی به کلانشهر تهران به ویژه در آزادراه قزوین - کرج و کرج به تهران نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: ترافیک در جاده مخصوص کرج، محور شهریار به تهران و پاکدشت به تهران نیز سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور نیروی انتظامی اضافه کرد: به لحاظ جوی اکنون وزش باد شدید در اغلب محورهای استان اصفهان گزارش شده و مداخلات جوی دیگری مشاهده نمی شود.

رحمانی به هموطنان هشدار داد در صورت تردد در استان های غربی و شمالی حتما با سرعت مطمئنه و با رعایت فاصله جانبی از خودروها حرکت کرده و از سبقت غیر مجاز جدا خودداری کنند زیرا جاده های کشور از بعد از ظهر امروز به دلیل بارش های شدید باران لغزنده می‌شود.

وی ادامه داد: اکنون محورهای بجنورد - آشخانه در خراسان شمالی به دلیل بارش‌های اخیر مسدود است و مسیر جایگزین جاده قدیم بجنورد - آشخانه است.

رحمانی افزود: جاده هیرمند در استان سیستان و بلوچستان و محور قلعه‌گنج - بیژن آباد در استان کرمان مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی گفت: هموطنان توجه داشته باشند در صورت تردد در محورهای لغزنده از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کرده و به دلیل لغزنده بودن راه ها با صبر و حوصله رانندگی کنند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

در سایت www.rahvar۱۲۰.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.