۰ نفر

پیام وزیر کشور به مناسبت روز ارتش

۲۹ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۵۶
کد خبر: 432026
پیام وزیر کشور به مناسبت روز ارتش

وزیر کشور به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امید بخشی به جامعه، اطمینان آفرینی در میان مردم و تعهد به آرمان های والای جامعه اسلامی از جلوه های عظمت و مکنت ارتش جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امید بخشی به جامعه، اطمینان آفرینی در میان مردم و تعهد به آرمان های والای جامعه اسلامی از جلوه های عظمت و مکنت ارتش جمهوری اسلامی ایران است. 

متن پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی

ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر قدرت و اقتدار ملی کشورمان است که همواره با بینش الهی و بصیرت انقلابی به جانفشانی در دفاع از کیان ارضی و اعتقادی میهن عزیزمان پرداخته است. ارتش مانند حصنی مستحکم ضمن ایجاد قوت قلب در میان مردم و برقراری آرامش و امنیت در مقابله با هرگونه تعرض و تعدی به کشوراز سوی دشمنان، در عرصه های مختلف داخلی نیز همچون سربازان متواضع، خدوم و ایثارگر به یاری هموطنان شتافته است و در بحران ها و مشکلات مختلف جلوه های زیبایی از عطوفت و مهربانی و همدمی با مردم را به خوبی به نمایش گذاشته است. در جریان بحران اخیر بیماری کرونا، ارتش جمهوری اسلامی ایران با نشان دادن اقتدار و قدرت همه جانبه خود، همراه و همگام با سایر قوای نظامی، مأمن و مرهمی برای آلام و نگرانی های مردم بود و صحنه هایی مقتدرانه و با صلابت از خدمت صادقانه و مشفقانه را خلق کرد. ارتشیان عزتمند ایران اسلامی علاوه بر بذل جان خود در پاسداشت منزلت هموطنان خویش، بارها در خدمت به مردم نشان دادند که روح خود را نیز در مسیر خدمت به مردم به اوج معنویت و تعالی رسانده اند و خالصانه جلوه های بی بدیلی از ظرفیت های والا و ارزشهای متعالی جامعه اسلامی را به نمایش گذاشتند و مرهون به نامگذاری "نمایشگاه ارزشهای اسلامی" از سوی فرمانده معظم کل قوا شدند. امیدبخشی به جامعه، اطمینان آفرینی در میان مردم و تعهد به آرمان های والای جامعه اسلامی از جلوه های عظمت و مکنت ارتش جمهوری اسلامی ایران است که وجه تمایزش با سایر قوای نظامی در جهان است. اینجانب روز ارتش را به فرمانده معزز کل قوا و همه ارتشیان ایثارگر کشور تبریک عرض نموده و یاد و خاطره شکوهمند و حماسه ساز شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس به ویژه سرداران و امیران سرافراز نیروهای مسلح را گرامی داشته و از خداوند منان سربلندی و عزت پرجلال ارتش جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.
عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور
و جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی