۰ نفر

الزام تردد با زنجیرچرخ در 3 گردنه استان

۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۱۶
کد خبر: 426586
الزام تردد با زنجیرچرخ در 3 گردنه استان

سمنان رئیس پلیس راه استان با اشاره به ورود سامانه بارشی و بارش برف و باران در برخی نقاط استان گفت: تمامی مسیرهای تردد در این استان باز ولی لغزنده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ تقی کبیری  در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی و بارش برف و باران در برخی نقاط استان، سطح جاده ها خیس و لغزنده بوده و تردد در گردنه ها و محورهای کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی در سطح استان افزود: در حال حاضر محور جندق_معلمان و دامغان_ شاهرود بارندگی باران و آبگرفتگی معابر را شاهد هستیم.

سرهنگ کبیری ادامه داد:  گردنه بشم در محور فیرزکوه و گردنه آهوان در محور دامغان و مسیر تردد در محور شهمیرزاد به کیاسر همراه باد و بوران بوده و تردد از این مسیرها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی محور شاهرود_ توسکستان (آزادشهر) را هم اکنون همراه با بارش برف عنوان کرد و گفت: در محور گرمسار نیز شاهد بارندگی باران و لغزندگی جاده ها هستیم.

رئیس پلیس راه استان سمنان با تاکید بر پیوستن کلیه هموطنان به پویش ملی "در خانه بمانیم" گفت: با توجه به لغزنده بودن سطح راه های استان توصیه پلیس راه به رانندگان در حال تردد در محورهای مواصلاتی استان پرهیز از سفرهای غیرضروری، پایبندی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه و حفظ فاصله طولی مناسب و ایمن با وسیله نقلیه جلویی است.