۰ نفر

نمکی: در خانه بمانید تا زودتر بر کرونا فائق شویم

۱ فروردین ۱۳۹۹، ۸:۴۴
کد خبر: 426078
نمکی: در خانه بمانید تا زودتر بر کرونا فائق شویم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو از مردم خواست که در خانه بمانند تا بتوان شیوع ویروس کرونا در کشور را کنترل کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سعید نمکی صبح جمعه در پیام صوتی خود به مناسبت نوروز ۱۳۹۹ بیان کرد: حلول سال نو را به مردم شریف ایران و به خصوص همکاران ارجمندم که سال سختی را با سیلاب‌های بهاری، اجرای پرونده الکترونیک سلامت، طرح بسیج ملی کنترل فشار خون، رسیدگی به آنفلوآنزای H۱N۱‌ و امروز با درگیری شدید در کنترل بیماری کرونا سپری کردند،  تبریک عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: به روح بلند همه شهدا و به خصوص شهدایی که در راه رسیدگی به بیماران کرونایی از دست دادیم، درود می‌فرستم. به خانواده همه از دست رفتگان در این بیماری و به خصوص به خانواده شهدای معززی که در راه سلامت مردم جان خود را از دست دادند، تسلیت می‌گویم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم با همت عزیزان و همراهی مردم و همه از جمله نیروهای مسلح، صداوسیما، سایر رسانه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و همراهی مردم شریف و عزیزانی که در خانه ماندند و حرف ما را گوش کردند سپاس‌گزاری ویژه دارم. از عزیزانی که رخت سفر بستند تقاضا می‌کنم به آنهایی که در خانه ماندند بپیوندند تا بعد از پانزدهم فروردین بتوانیم این پیام خوش را به مردم بدهیم که همراهی مردم برای ماندگاری در خانه کمک کرد تا زودتر بر این بیماری فائق آییم.

نمکی افزود: امیدوارم با همراهی بیشتر در این راه، هرچه زودتر این بیماری که عذابی برای مردم ایران تبدیل شده را پایان دهیم و به نقطه مطمئن‌تری از نظر کنترل بیماری برسیم.

وی بیان کرد: به قول حافظ «تو عمر خواه و صبوری که چرخ شعبده باز / هزار بازی از این طرفه‌تر برانگیزد»