۰ نفر

انتقال ملکه انگلیس از کاخ سلطنتی

۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۳۳
کد خبر: 424822
انتقال ملکه انگلیس از کاخ سلطنتی

ملکه انگلیس از بیم ابتلا به ویروس کرونا به جای امنی منتقل شده و نتیجه تست کرونای همسر نخست وزیر اسپانیا نیز مثبت اعلام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «الیزابت دوم» ملکه انگلیس به‌خاطر نگرانی از ابتلا به ویروس کرونا از کاخ سلطنتی خود به مکان دیگری انتقال داده شد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، یکی از مقامات کاخ «باکینگهام» روز یکشنبه به روزنامه‌ای انگلیسی گفته است: «ملکه اخیراً با افراد زیادی ملاقات داشته است اما او در آستانه ۹۴ سالگی است و مشاورانش معتقدند او را از صدمه احتمالی دور نگه دارند.

او از وضعیت سلامتی خوبی برخوردار است اما عقیده بر این بود که بهترین کار انتقال او باشد».

این مقام سلطنتی افزود: «تعداد زیادی از کارکنان [کاخ] به‌خاطر شیوع ویروس کرونا وحشت‌زده شده‌اند. کاخ مرتباً میزبان شمار بالایی از بازدیدکنندگان از جمله سیاست‌مداران مختلف از نقاط مختلف جهان است».

روزنامه «سان» نوشت به‌دلیل وجود نگرانی از ابتلای ملکه انگلیس به ویروس کرونا، او و شاهزاده «فیلیپ» همسرش را از کاخ باکینگهام به قلعه «ویندزور» منتقل کرده‌اند.

آمار رسمی مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در انگلیس ۱۱۴۰ نفر عنوان شده است اما این نگرانی وجود دارد که شمار واقعی آن بیش از ۱۰ هزار نفر باشد. تا کنون شمار قربانیان ویروس کرونا در انگلیس به ۲۱ نفر رسیده است.