۰ نفر

ادارات کربلا در پی شیوع کرونا تعطیل شد

۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۵۸
کد خبر: 424809
ادارات کربلا در پی شیوع کرونا تعطیل شد

ستاد بحران در شهر مقدس کربلا امروز (یکشنبه) به دنبال گسترش ویروس کرونا فعالیت دستگاه های اجرایی دولتی و خصوصی را به حال تعلیق درآورد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، استانداری کربلا نیز در همین راستا از شهروندان خواست تا با نیروهای بهداشتی، امنیتی و خدماتی در مقابله با انتشار بیشتر ویروس کرونا همکاری کنند.
ستاد بحران کربلا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که به منظور حفظ سلامتی و ایمنی شهروندان از ابتلا به ویروس کرونا دستگاه های دولتی و خصوصی این شهر از فردا دوشنبه به مدت سه روز تعطیل خواهد بود.

در این زمینه نیروهای بهداشتی، خدماتی و دفاع مدنی هم با بسیج امکانات خود همه دستگاه های دولتی و همچنین مراکز شهر، محلات و واحدهای اداری را علیه ویروس کرونا در اقدامی پیشگیرانه ضد عفونی خواهند کرد.

ستاد بحران کربلا از شهروندان خواسته تا با نیروهای بهداشتی، امنیتی و خدماتی همکاری و از دستورهای این ستاد برای امنیت فردی و همگانی از خطر همه گیری ویروس کرونا پیروی کنند.

بر اساس گزارش ها، تاکنون ۱۰ مورد از ابتلا به کرونا در کربلا ثبت شده است.

وزارت بهداشت و محیط زیست عراق در تازه ترین گزارش که عصر دیروز شنبه منتشر شد شمار مبتلایان به ویروس کرونا را ۱۱۰ نفر، فوت شدگان را ۱۰ و بهبود یافتگان را ۲۶ تن اعلام کرد.

بررسی شمار مبتلایان جدید در عراق با آمارهای روزهای گذشته نشان دهنده رشد چشمگیر درصد ابتلا به ویروس کرونا است به طوری که ثبت ۱۷ مورد جدید در روز گذشته به نگرانی ها در این مورد دامن زده است.