۰ نفر

تماس تلفنی رئیس مجلس با استاندار آذربایجان شرقی

۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۲۱:۱۴
کد خبر: 424624
تماس تلفنی رئیس مجلس با استاندار آذربایجان شرقی

رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان شرقی، در جریان آخرین اقدامات انجام شده در این استان برای کنترل شیوع ویروس کرونا قرار گرفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا پورمحمدی در این تماس تلفنی، گزارشی از وضعیت استان و کارهای انجام شده در خصوص کنترل بیماری کرونا را ارائه کرد.

وی با بیان این که در تبریز و همه شهرستان‌ها، بیمارستان‌ها و بخش‌های ویژه‌ای برای این کار اختصاص یافته، افزود: علاوه بر اقدامات گذشته، طرح بسیج ملی نیز همزمان با سراسر کشور برای پایش مردم و شناسایی افراد مشکوک آغاز شده و موارد مشکوک ابتدا در مراکز پیش بینی شده و بهداشتی، معاینات و خدمات اولیه را توسط کادر آموزش دیده دریافت خواهند کرد و در صورت نیاز به مراکز درمانی تخصصی معرفی خواهند شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از اقدامات انجام شده در آذربایجان شرقی، تلاش شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی را که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند ستود و گفت: همه ملت ایران قدردان مجاهدت های آنان هستند.

علی لاریجانی استفاده از همه ظرفیت‌های دستگاه‌های دولتی و نظامی را برای عبور از این بحران ضروری خواند گفت: ان‌شاءالله مردم نیز با رعایت اصول بهداشتی و خودداری از حضور در مجامع و اماکن عمومی، مسولان را در مدیریت موضوع و مبارزه با کرونا یاری خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، رئیس مجلس شورای اسلامی در این گفتگو، پشتیبانی کامل قوه مقننه را از دولت و دستگاه‌های اجرایی در مسیر مبارزه با این بیماری اعلام کرد.