۰ نفر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران:

استانداران حق اعمال محدودیت تردد شهروندان سایر استان‌ها را ندارند

۱۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۰۵
کد خبر: 422871
استانداران حق اعمال محدودیت تردد شهروندان سایر استان‌ها را ندارند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: استانداران حق اعمال محدودیت تردد شهروندان سایر استان‌ها را ندارند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمد تقی زاده بعد از ظهر شنبه در جلسه اضطراری کمیته حمل و نقل ترافیک استان تهران که با حضور حضور حمیدرضا گودرزی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران برگزار شد اظهار داشت: یکی از موضوعات جدی در استان تهران تردد و ترافیک بین این استان و سایر استان‌های همجوار است و تصمیمات برخی استان‌ها مبنی بر ممنوعیت تردد به این استان‌ها جنبه ملی دارد و البته مغایر با تصمیمات کمیته ملی مقابله با کرونا ویروس است.

تقی زاده گفت: طبق دستورالعمل ابلاغی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور استانداران حق اعمال محدودیت تردد شهروندان سایر استان‌ها را به استان‌های متبوع ندارند و این تصمیمات باید به صورت یکپارچه با تأیید ستاد ملی مقابله با کرونا انجام بگیرد.

وی بیان داشت: به نظر می‌رسد مدیران سایر استان‌ها باید از بخشی نگری پرهیز و تفکری ملی و تصمیمات مبتنی بر منافع ملی اتخاذ کنند و این‌که استانی اجازه تردد به شهروندان سایر استان‌ها ندهد به هیچ وجه کارشناسی شده نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: باید تمهیدات ویژه برای تردد خودروهای امدادی و کامیون‌های حمل سوخت بین استان‌ها اندیشیده و اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی به سایر استان‌ها حتماً باید از قبل به مردم اطلاع رسانی شود.