۰ نفر

تغییر در ساعات فعالیت مراکز شماره گذاری

۱۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۱۳
کد خبر: 422703
تغییر در ساعات فعالیت مراکز شماره گذاری

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از افزایش ساعات کار مراکز شماره گذاری خودرو و تعویض پلاک در کشور خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ عین الله جهانی  اظهارکرد: از امروز شنبه ساعات کار مراکز شماره گذاری فعال در کشور افزایش یافته و تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این اقدام با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت در پی شیوع ویروس کرونا انجام شده است، گفت: توصیه اولیه پلیس این است که شهروندان در این ایام تا حد امکان برای نقل و انتقال و شماره گذاری خودرو به این مراکز مراجعه نکنند؛ اما اگر افرادی اصرار بر انجام این کار دارند پلیس نیز با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت در ساعت خاص، ساعات کار مراکز شماره گذاری را افزایش داده است و فرآیند پذیرش و شماره گذاری تا ساعت ۱۷  انجام می‌شود.

جهانی با بیان اینکه ساعات کار مراکز شماره گذاری پیش از این تا ساعت ۱۴ و ۱۵ بود، خاطرنشان کرد: از شهروندان و مراجعه کنندگان می‌خواهیم هنگام حضور در این مراکز تمهیدات بهداشتی خاص را اتخاذ کنند. همچنین در داخل این مراکز نیز یک سری تدابیر بهداشتی و پیشگیرانه اتخاذ شده است.

وی درباره مراکز تعطیل شده تعویض پلاک در برخی از استان‌ها گفت: چنانچه ستاد مقابله با ویروس کرونا تصمیم به تعطیلی برخی از اماکن را گرفته باشد ما هم تابع آن هستیم و در عین حال از شهروندان درخواست می‌کنیم که به هیچ عنوان برای تعویض پلاک به استان‌های مجاور مراجعه نکنند  همچنین اگر در ادامه این ستاد هر گونه تصمیمی اتخاذ کنند ما به طور کامل آن را اجرا خواهیم کرد.