۰ نفر

فوت اولین بیمار مبتلا به کرونا در خراسان‌جنوبی

۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۲۳:۰۳
کد خبر: 422170
فوت اولین بیمار مبتلا به کرونا در خراسان‌جنوبی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از فوت یکی از بیماران خبر داد و گفت: این بیمار مرد ۵۵ساله‌ای بود که برای دیدن مادرش به بیرجند سفر کرده و با وجود تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان ولی‌عصر بیرجند، امروز صبح فوت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمد دهقانی دقایقی پیش در تشریح آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کرونا ویروس در استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: در مجموع از نمونه‌های ارسال شده مشکوک به کرونا جهت آزمایش، چهار نمونه مثبت اعلام شده است.

وی بیان داشت: روز گذشته اعلام شده بود که پنج نمونه از نمونه‌های ارسالی مثبت بوده است که که پس از بررسی مشخص شد یکی از نمونه‌های مثبتی که برای استان خراسان‌جنوبی ثبت شده مربوط به استان خراسان‌شمالی بوده که به اشتباه به آمار خراسان‌جنوبی اضافه شده بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اعلام اینکه از مجموع پهار نمونه مثبت دو مورد بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند، مطرح کرد: بیمار دیگر نیز یک خانم 74 ساله است که حال وی رضایت‌بخش می‌باشد.

دهقانی از فوت یکی از بیماران خبر داد و اعلام کرد: این بیمار مرد ۵۵ ساله‌ای بود که برای دیدن مادرش به بیرجند سفر کرده و با وجود تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان ولی‌عصر بیرجند، امروز صبح فوت کرد.

وی با تأکید بر اینکه کادر درمانی بر روند بهبود کامل دو بیمار بهبودیافته نظارت دارند، تبیین کرد: خوشبختانه امروز هیچ مورد جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا در خراسان‌جنوبی گزارش نشده است.