۰ نفر

ناجا: در پادگان‌ها و سرباز خانه‌ها کرونا نداریم

۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۵۸
کد خبر: 421761
ناجا: در پادگان‌ها و سرباز خانه‌ها کرونا نداریم

معاون تربیت و آموزش ناجا گفت: هیچ موردی از ابتلای سربازان به ویروس کرونا در پادگان ها و سربازخانه ها نداشته ایم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سردار  حبیب اله جان نثاری درباره وضعیت سربازان در پادگان های آموزشی و سربازخانه ها اظهار کرد: با اطمینان اعلام می کنم هیچ موردی از ابتلای سربازان عزیز وظیفه به ویروس کرونا را نداشتیم.

وی با بیان اینکه بر مبنای تمهیدات پیش بینی شده اعم از ضد عفونی کردن و سم زدایی مراکز آموزشی، پادگان ها و سربازخانه ها، رعایت همه جانبه نکات و اصول بهداشتی در این مراکز، بررسی های بهداشتی و پزشکی روزانه و مداوم سربازان عزیز وظیفه، ارائه آموزش های لازم و ... تاکید کرد: پادگان های آموزشی و درجه داری نیروی انتظامی از نقاط امن و عاری از وجود هرگونه ویروس و بیماری می باشد.

معاون تربیت و آموزش ناجا با تاکید بر اینکه سربازان وظیفه را چون فرزندان خود  عزیز می دانیم و بر حفظ سلامت جسم و روح آنها دغدغه و تاکید  داریم، بیان کرد: به خانواده های  سربازان عزیز اطمینان می دهم جای هیچ گونه نگرانی نیست، حساسیت ما نسبت به سلامت سربازان عزیز وظیفه اگر بیشتر از خانواده ها نباشد قطعا کمتر نیست؛ این فرزندان عزیز در دستان ما امانت هستند و مطمئن باشید مراقب سلامتی آنها خواهیم بود. 

سردار جان نثاری خاطرنشان کرد: برای حفظ سلامت سربازان در این شرایط نه تنها غفلتی صورت نمی گیرد بلکه از همه ظرفیت ها بهره گرفته ایم.