۰ نفر

مردم در منازل بمانند

۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۲۱:۰۴
کد خبر: 421536
مردم در منازل بمانند

رییس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران با اشاره به اینکه ترددها در پایتخت کاهش چشمگیر داشته است گفت: این هفته از لحاظ شیوع ویروس سخت‌تر است و مردم در منازل خود بمانند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علیرضا زالی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص میزان همکاری مردم با وزارت بهداشت و تردد در سطح شهر اظهار داشت: در شرایط فعلی که از لحاظ اقتصادی شرایط سختی است مشکلات متعددی فرا سوی معیشت مردم است، بیش از پیش نیاز به همراهی و همدلی و احساس همنوعی در شهروندان تهرانی داریم.

زالی با تاکید بر اینکه در شرایط حساس فعلی نیازمند این هستیم که مردم بیشتر از قبل از حضور در شهر خودداری کنند گفت: به طور طبیعی خوشبختانه شاهد این موضوع بوده‌ایم که مردم در این مشارکت جدی و جلوگیری از شیوع کرونا نقش افرینی کرده‌اند.

رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران گفت: بیشتر فضاهای عمومی شهر تهران تعطیل است و تعداد قابل توجهی از مردم در منزل‌هایشان مانده‌اند و بررسی ترددها در سطح شهر حاکی از کاهش ترددها است و سیر فزاینده ای را از مردم برای کاهش تردد داشته است.

وی با بیان اینکه طبق گزارش وزارت بهداشت این هفته از لحاظ شیوع ویروس سخت‌تر است عنوان داشت: از همه مردم می‌خواهیم مراقبت‌ها را جدی تر بگیرند و هر چند که ماندن در خانه در مدت طولانی کسالت بار است اما در منزل بمانند و همراهی بیشتری با حوزه بهداشت و درمان داشته‌اند.