۰ نفر

مدافعین وطن در کنار مدافعین سلامت برای مهار کرونا

۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۴۳
کد خبر: 421380
مدافعین وطن در کنار مدافعین سلامت برای مهار کرونا

فرمانده نیروی انتظامی امروز با حضور در وزارت بهداشت از آمادگی نیروی انتظامی برای مهار کرونا خبر داد و گفت: امروز مدافعین وطن در کنار مدافعین سلامت آماده خدمت رسانی به مردم عزیز هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری با بیان اینکه علت حضورش در وزارت بهداشت تشکر از کادر درمانی و پزشکی کشور است، گفت: انصافا این روزها حجم کار و  خدمت رسانی خیلی بالاست که باهمکاری خوب مردم و کادر درمانی کشور اقدامات به خوبی روند خود را طی می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی با توجه به ظرفیت‌های خوبی دارد و همیشه هم در تمام حوادث در کنار مردم بوده است، خاطر نشان کرد: امروز هم آمدیم اعلام کنیم کنار مردم هستیم. مدافعین وطن در کنار مدافعین سلامت آماده خدمت رسانی به مردم عزیز هستند.

سردار اشتری با اشاره به ظرفیت‌های نیروی انتظامی، تاکید کرد: تجهیزاتی در یگان ویژه داریم می‌توانند در ضد عفونی کردن مراکزی وارد عمل شوند که روز گذشته نیز گوشه‌ای از این آمادگی را مشاهده کردید.

وی با بیان اینکه برخی افراد فرصت طلب و سودجو اقدام به احتکار اقلام بهداشتی مورد نیاز می‌کنند، تصریح کرد: در این راستا نیز نیروی انتظامی از روز اول به موضوع ورود کرده و تعداد قابل توجهی از انبارهایی که ماسک و سایر نیازمندی‌های امروز مردم احتکار شده بود را شناسایی کردیم و با همراهی دادستانی محترم و وزارت بهداشت این اقلام در اختیار مردم قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی تخلف بعدی را متوجه افرادی دانست که اقدام به تشویش اذهان عمومی می‌کنند، افزود: این اتفاق در فضای مجازی معمولا صورت می‌گیرد که سبب نگرانی مردم می‌شود که در این راستا پلیس فتا اقدامات مناسبی انجام داده است و تعدادی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به سیاست وزارت بهداشت برای کاهش ترددهای شهری و برون شهری، بیان کرد: در این زمینه نیز در خدمت عزیزان هستیم. مردم باید بدانند تمام اجزا کشور با تمام تجهیزات خود در خدمت مردم و کمک حال وزارت بهداشت هستند.