۰ نفر

اسکله‌های گردشگری تا اطلاع ثانوی تعطیل

۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۴۶
کد خبر: 419837
اسکله‌های گردشگری تا اطلاع ثانوی تعطیل

فرماندار شهرستان قشم گفت: برای کنترل مسافر در شرایط کنونی تا رفع کامل نگرانی، اسکله های گردشگری در شهرستان قشم تعطیل است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا نصری عصر امروز(ششم اسفندماه) در جمع خبرنگاران، افزود: اسکله های شیب دراز، کندالو، سهیلی، طبل، گورزین، گوران و لافت در جهت کنترل جمعیت گردشگر و برای جلوگیری از شیوع بیماری تعطیل است.
نصری بیان کرد: مردم می توانند با رعایت مراقبت های فردی، جلو گیری از شایعات و اجتناب از حضور غیر ضروری در اماکن عمومی با مسئولان در کنترل شرایط همکاری نمایند.
 فرماندار شهرستان قشم اضافه کرد: در ادامه تدابیر پیشگیرانه و در پاسخ به درخواست مردم تا زمان کنترل بیماری و تثبیت اوضاع، اکیپ غربالگری بیماری در فرودگاه، اسکله های پهل_ لافت و شهید حقانی مستقر و تمام ورود و خروج های این مسیر ها را کنترل و سلامت مسافران را مورد سنجش قرار می دهند.

نصری تصریح کرد: این تصمیم در مرکز استان اتخاذ و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اداره بنادر و دریانوردی و سازمان منطقه آزاد قشم از روز چهارشنبه(هفتم اسفندماه) اجرایی می شود.

نصری با بیان اینکه همه دستگاه های شهرستان در آماده باش کامل هستند و به نهادهای خدماتی برای نظافت و ضد عفونی سرویس های بهداشتی و مراکز عمومی تذکر لازم داده شده، از مردم خواست اخبار را از مجاری رسمی دریافت نموده، بهداشت فردی را رعایت نموده و مانع شیوع شایعه در جامعه شوند.
وی همچنین ارائه آموزش های لازم توسط نهاد های مسئول، بهرگیری از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات معتمدین،  دهیاران، شوراها، شورایاران و فعالین اجتماعی را ضروری ذکر کرد.