۰ نفر

بارش برف و باران در جاده‌های ۱۶استان

۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۴۳
کد خبر: 418495
بارش برف و باران در جاده‌های ۱۶استان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین_کرج_ تهران خبر داد و گفت: بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۶ استان کشور گزارش شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد در محورهای هراز ،فیروزکوه، چالوس و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است همچنین محورهای هراز ، چالوس و فیروزکوه دارای بارش برف و باران و آزادراه قزوین-رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها تصریح کرد: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل مهرویلا تا گرمدره نیمه سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی خاطرنشان کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، اردبیل، زنجان، تهران، البرز، مازندران، لرستان، چهارمحال و بختیاری، همدان، مرکزی و کردستان و همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان های کهگیلویه و بویراحمد،کرمانشاه و خوزستان گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی یادآور شد: لازم به ذکر است جهت تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.