۰ نفر

راهپیمایی 22بهمن در اکثر نقاط کشور آغاز شده است

۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۹:۵۶
کد خبر: 416249
راهپیمایی 22بهمن در اکثر نقاط کشور آغاز شده است

راهپیمایی مردم ولایتمدار و قدرشناس ایران به مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و نیز در آستانه چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی و اربعین سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تا این ساعت در اکثر نقاط کشور آغاز شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، امروز سه شنبه، ۲۲ بهمن ماه، مردم ایران اسلامی علاوه بر تهران در بیش از هزار شهرستان،‌ شهر و بخش و هم‌چنین در بیش از ۴ هزار روستا با حضور در خیابان‌های سراسر کشور چهل‌و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

مردم ایران در سراسر استانها و شهرستانها در مسیرهای از پیش تعیین شده حضور یافته اند تا فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را گرامی بدارند و با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدای عزیز تجدید میثاقی دوباره می‌کنند.

در آستانه چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی و اربعین سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضور بی بدیل مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن می‌تواند همچون گذشته برهم زننده معادلات استکبار جهانی بویژه آمریکا و اسرائیل جنایکاری باشد که امروز با طرح کذایی معادله قرن قصد تشنج افزایی در منطقه را دارند.

از عموم مردم ولایتمدار و قدرشناس کشور آمده اند تا با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، با آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی، حضرت امام خمینی «رضوان الله تعالی علیه» و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» تجدید پیمان کنند تا این انقلاب همچون همیشه مسیر پیشرفت و توسعه را بپیماید.

از جمله شعارهایی که مردم در راهپیمایی در حال سر دادن هستند می‌توان به "این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، ما پیرو مکتب حسینیم" " یاد امام خمینی پاینده باد رهبر ما خامنه‌ای زنده باد"، در بهار آزادی جای شهدا خالی و خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است" اشاره کرد.

 راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایران همه ساله با سالگرد انقلاب ۱۳۵۷ ایران و در آخرین روز از دهه فجر برگزار می‌شود. در این روز مردم به خیابان‌ها می‌آیند و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند.

آغاز راهپیمایی 22 بهمن در البرز

مردم البرز همزمان با سراسر کشور، برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به صحنه آمدند.

راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم در استان البرز همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

در مرکز استان پنج مسیر برای راهپیمایی در نظر گرفته شده است، مسیر شماره یک از میدان شهدا به سمت چهاراه طالقانی و میدان جمهوری اسلامی، مسیر شماره دو از میدان آزادگان به طرف چهاراه طالقانی و میدان جمهوری اسلامی، مسیر شماره سه از فلکه اول رجایی شهر به سمت بلوار ماهان و میدان جمهوری اسلامی، مسیر شماره چهار از میان جاده به سمت سه راه رجایی شهر و میدان سپاه و میدان جمهوری اسلامی و مسیر شماره پنج از مسجد حضرت ابوالفضل دولت آباد به سمت بلوار علامه جعفری و میدان سپاه و میدان جمهوری اسلامی است. امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم پایانی سخنرانی خواهد کرد.

همزمان در سایر مناطق استان هم جشن 41 سالگی انقلاب آغاز شده است.

راهپیمایی بزرگ یوم‌الله 22 بهمن در ایلام آغاز شد

40 سال از آن روز افتخارآمیز و پرخاطره می‌گذرد ، مردم استان ایلام به یاد آن حماسه‌ی بزرگ امروز هم گردهم می‌آیند و فریاد عشق را سر می‌دهند و به همه‌ی جهانیان نشان می‌دهند ما پای آرمان‌هایمان ایستاده‌ایم.

 امروز ، 22 بهمن 1398 است، با اینکه ساعت آغاز راهپیمایی در ایلام ساعت 9 و 30 دقیقه اعلام شده است ، اما مردم زودتر از این ساعت خود را به میدان 22 بهمن برای آغاز روزی شیرین و شورآفرین، رسانده‌اند.

آری نامگذاری این میدان به نام 22 بهمن اتفاقی نیست، این میدان 41 سال است که شاهد حماسه‌ی حضور مردم است و اگر زبان بگشاید خواهد گفت که مردان و زنان این دیار از اینجا حماسه‌ی حضور را با قصد قربت به خدای بزرگ‌تر مشق کرده‌اند و طنین الله‌اکبرهای عاشقانه‌شان برای همیشه ماندگار است.

امروز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها است و حضور مردم در فجر سلیمانی، معنایی دیگر دارد.

مردم ایلام از میدان 22 مسیر خیابان آیت‌الله حیدری را طی خواهند کرد و در میدان شهید کشوری اجتماع عاشقانه‌ی خود را تشکیل خواهند داد.

سخنران این مراسم «حاجی‌میرزایی» وزیر آموزش و پرورش خواهد بود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در بوشهر آغاز شد

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مرکز و شهرستان های تابعه استان بوشهر آغاز شد.

این راهپیمایی پرشور در بوشهر از بسیج ناحیه مرکزی تا میدان رئیسعلی دلواری و با سخنرانی سردار رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا همراه خواهد بود. 

همچنین مردم شهرهای برازجان از میدان ۱۷ شهریور تا میدان شهید چمران، خورموج از میدان امام تا میدان شهید مهدوی، دیّر از گلزار شهدای گمنام تا میدان غدیر، کنگان از میدان شهید بهشتی تا ساحل و روبروی گمرک قدیم، دیلم از میدان ساعت تا مصلی جمعه، جم از پل بازار تا مصلی جمعه، گناوه از میدان امام تا مصلی جمعه، اهرم از مسجد قائم تا مصلی جمعه، و عسلویه از میدان فتح تا پارک ساحلی را به عنوان مسیرهای راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن پیموده و با مشت های گره کرده و پولادی بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می کنند. 

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در خراسان شمالی

راهپیمایی ۲۲ بهمن در خراسان شمالی آغاز شد.

امروز مردم با بصیرت خراسان شمالی در بیش از ۹۰ نقطه از این استان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های انقلاب نشان خواهند داد.

امروز اقوام کرمانج، ترک، ترکمن و فارس با حضوری پرشور و با مشت های گره کرده و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را به دشمنان و استکبار نشان می دهند.

مسیر راهپیمایی مرکز خراسان شمالی از میدان شهید تا مصلی است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در خراسان جنوبی آغاز شد

راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد.

مراسم راهپیمایی در بیرجند، مرکز خراسان جنوبی، دقایقی پیش با حضور مردمی که از ساعات اولیه صبح در میدان شهدا تجمع کرده بودند، آغاز شد.
مسیر راهپیمایی، میدان شهدا، خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران و میدان قدس خواهد بود.
مردم با سردادن شعارهایی از انقلاب و نهضت اسلامی خود حمایت کرده و در حال پیمودن مسیر راهپیمایی هستند.
در دیگر شهرستان‌ها نیز از دقایقی بعد راهپیمایی با حضور مردم و مسئولان آغاز خواهد شد.
سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران ویژه مراسم راهپیمایی در مرکز استان  خواهد بود.

آغاز راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در مشهد

راهپیمایی بزرگداشت چهل‌ویکمین فجر انقلاب اسلامی در مشهد از دقایقی قبل از میدان 15 خرداد به سمت حرم مطهر رضوی آغاز شد.

مردم ولایتمدار و انقلابی مشهد امروز مسیر میدان 15 خرداد تا حرم مطهر رضوی را با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «22 بهمن ماه، یوم الله، یوم الله»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده» راهپیمایی و یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را گرامی می‌دارند.

راهپیمایی در مسیر خیابان امام رضا (ع) تا حرم مطهر امام رضا(ع) ادامه می‌یابد و برادران از باب الرضا (ع) و خواهران از باب الجواد (ع) وارد صحن جامع رضوی می‌شوند و حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه سخنران پایانی این مراسم خواهد بود.

آغاز راهپیمایی 22بهمن در سمنان

مراسم راهپیمایی ایام‌الله 22بهمن  با حضور اقشار مختلف مردم در سمنان از ساعت 9:30 دقیقه از میدان سعدی آغاز و مردم این شهر در حال راهپیمایی به سمت میدان امام هستند.

قرار است که راهپیمایان سمنانی پس از راهپیمایی مسیر میدان سعدی تا میدان امام خمینی، در این میدان مرکزی شهر تجمع کرده و به سخنان سخنران و قرائت بیانیه پایانی گوش فرادهند.

حضور اقشار مختلف مردم، مسوولان، روحانیون، دانشجویان و جوانان در بین راهپیمایان مشهود است و مردم با سردادن شعارهای مختلف و از جمله با سردادن شعار همیشگی الله‌اکبر سالروز پیروزی انقلاب را جشن می‌گیرند.

غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برپایی راهپیمایی 22بهمن در 70 نقطه این استان و از جمله در 19 شهر استان سمنان خبر داد و اظهار کرد: مردم استان سمنان امسال نیز با حضور خود در راهپیمایی 22بهمن، بار دیگر حمایت خود را از این نظام الهی نشان خواهند داد.

وی شرکت مردم در راهپیمایی ایام‌الله 22بهمن را موجب قوام بیشتر نظام دانست و افزود: نظام مقدس اسلامی یک نظام مردمی است و مردم نظام را از خود دانسته و همواره با حمایت از آن بر اقتدار این نظام مقدس افزوده‌اند.

وی با اشاره به راهپیمایی 22بهمن در مرکز استان گفت: حجت الاسلام غفوری، قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور در جمع راهپیمایان سمنانی به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

راهپیمایی جشن انقلاب در سمنان از ساعت 9 و 30 دقیقه و در شهرهای شاهرود، دامغان، گرمسار، مهدیشهر و...از ساعت 10 آغاز می‌شود.

آغاز مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سیستان وبلوچستان

مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سیستان وبلوچستان آغاز شد.

۲۲ بهمن نماد استقلال، آزادی و اوج شکوفایی ملت ایران اسلامی است و امسال اگرچه چهل و یکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مصادف با چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، این اسطوره مبارزه با استکبار و تکفیری های خونخوار گردیده، اما مردم ولایتمدار زاهدان با وحدت و یکپارچگی مثال زدنی خود بار دیگر با حضور پر رنگشان در پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه، آمده اند تا به دشمنان بگویند که همواره هوشیارند و از انقلابشان دفاع می کنند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری اسلانی ایران سخنران مراسم ۲۲ بهمن امسال در زاهدان است.

آغاز مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمان

 مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از دقایقی پیش همزمان با سراسر کشور، در کرمان آغاز شد.

سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در کرمان نیز آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران و نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری است.

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در خرم‌آباد

مردم لرستان همزمان با سراسر کشور، برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن به صحنه آمدند.

راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم دقایقی پیش در مرکز لرستان با سردادن شعار مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و ... آغاز شد.

در خرم‌آباد این راهپیمایی ساعت ۹ صبح از میدان شهدا به سمت خیابان امام خمینی(ره)، پُل انقلاب، خیابان انقلاب و میدان ۲۲ بهمن با سخنرانی وزیر اطلاعات برگزار می‌شود.

این راهپیمایی در شهرستان بروجرد نیز ساعت ۱۰ صبح از میدان قیام به‌سمت میدان شهدا و میدان تختی برگزار می‌شود و راهپیمایی در شهرستان دورود نیز ساعت ۱۰ صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

راهپیمایی در کوهدشت نیز ساعت ۹ صبح از مسجد صاحب‌الزمان(عج) به سمت میدان شهدا، میدان امام(ره) و چهارراه الله‌اکبر برگزار می‌شود همچنین راهپیمایی در شهرستان دلفان ساعت ۱۰ صبح از میدان بعثت به سمت میدان امام خمینی(ره) انجام می‌شود.

راهپیمایی در الیگودرز ساعت ۱۰ صبح از میدان آزادی، میدان امام(ره)، در سلسله ساعت ۱۰ صبح از میدان امام خمینی(ره) به سمت چهارراه آموزش و پرورش، در ازنا ساعت‌ ۱۰ صبح از میدان شهید صادقی به سمت چهار راه انقلاب، در پلدختر ساعت ۱۰ صبح از میدان شهید بهشتی به سمت پُل شهدای دولت و میدان شهید بهشتی برگزار می‌شود.

همچنین این راهپیمایی در سراب‌دوره ساعت ۱۰ صبح از مسجد صاحب‌الزمان(عج)، بلوار امام خمینی(ره) و در چغابل نیز ساعت ۱۰ صبح، مصلای نماز جمعه، میدان امام، خیابان شهید رجایی برگزار می‌شود.

راهپیمایی 22 بهمن در استان یزد آغاز شد

راهپیمایی 22 بهمن همزمان با دیگر استان‌های کشور و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در شهر میراث جهانی یزد و دیگر شهرهای این استان آغاز شد.

شرکت‌کنندگان در این مانور اقتدار و همبستگی از ساعت 9 صبح امروز سه شنبه 22 بهمن ماه با اجتماع در میدان آزادی شهر یزد، سالروز چهل و یکمین پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

راهپیمایان یزدی امسال از دو مسیر «میدان آزادی به سمت خیابان فرخی و میدان شهید بهشتی و خیابان امام خمینی (ره)» و «میدان بعثت و خیابان قیام» به سمت تکیه امیرچخماق یزد در حرکتند.

قرائت قطعنامه، برگزاری چند برنامه فرهنگی وهنری متنوع و شاد، برپایی نمایشگاه کتاب، ایستگاه‌های نقاشی و عکاسی و برنامه‌های ورزشی و خاطره نویسی، از جمله برنامه‌های بزرگداشت چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی ایران در استان یزد است.

حضور سلیمانی ها در فجر سلیمانی/ آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در همدان

 صبح امروز مصادف با ۲۲ بهمن ماه، حضور پرشور مردم انقلابی همدان در مراسم پرشکوه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تحیر را به چشم جهانیان آورد.

آری دل که بیقرار باشد هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست، مردم ولایتمدار همدان بار دیگر با لبیک گویی در اطاعت از امر ولی خود سنگ تمام گذاشتند و در سرمای بی سابقه شهر خود با گرمای دل ها رهسپار راه عشق شدند.

مشت های گره خورده امسال با چشمانی تر همراه بود، آری امسال نفرت این مردم از استکبار جهانی چندین برابر شده است چرا که تکه ای از قلب خود را از دست داده اند.

این مردم در حالی چهل و یکمین سالگرد پیروزی رو جشن می گیرند که ساهپوش چهلم سردار دل‌هایشان هستند.

قرار بود مردم ساعت ۹ صبح در میدان امامزاده عبدالله(ع) شهر همدان تجمع کنند و ساعت ۹ و نیم مسیر راهپیمایی را پیموده و به سمت میدان مرکزی شهر بیایند اما وقتی در این سرما ساعت هشت صبح به باغ بهشت رفتم عاشقان را سر مزار سردار همدانی دیدم، گویی آمده بودند از فاصله ۱۰۰۰ کیلومتری از همدان به کرمان دل های خود را متصل کرده و ابتدا درد دلی با سردار دل‌ها کنند.

حضور این حجم از جمعیت در این هوای سرد بی سابقه همدان فقط عشق می‌خواهد، دلگرمی می خواهد و در نهایت شوق وصال به یار..

۲۲ بهمن ۹۸ پر از حرف نگفته است اما شور این پیروزی با غم فراغ دو حس زیبا را با هم عجین کرده است.

مردم همه در محل وعده تجمع کرده اند و راهپیمایی ۲۲ بهمن را در نبود سردار سلیمانی آغاز می کنند و مردی میانسال که‌ در کنارم گام برمی دارد به آرامی یک بیت شعر را مدام تکرار می کند (مطیع امر ولی اهل جهادیم، به لبخند دشمنان ما دل ندادیم) و با همین زمزمه اشک می ریزد.

تصاویر سردار شهید سلیمانی در دست های تک تک افراد دیده می‌شود که یکصدا می گویند در بهار آزادی جای شهدا خالیست

به راستی چقدر جای سردار قاسم سلیمانی امسال خالیست...

مردم دارالمومنین همدان حرکت خود را از میدان امامزاده عبدالله(ع) آغاز کرده و پس از طی بلوار کاشانی، چهارراه شریعتی، بلوار خواجه رشید، میدان آرامگاه بوعلی سینا، پیاده راه بوعلی سینا، به میدان مرکزی همدان، وعده گاه همیشگی می رسند و سخنرانی ضرغامی را گوش خواهند داد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در تبریز

مردم ولایت‌مدار تبریز همزمان با سراسر کشور راهپیمایی ۲۲ بهمن را در ۴۱ امین سالگرد پیروزی انقلاب  اسلامی برگزار کردند.

راهپیمایی 22 بهمن از ساعت 9.30 از محلات، خیابان‌ها و مساجد تبریز شروع شده و راهپیمایان تبریزی علی‌رغم بارش شدید برف و کولاکی بودن هوا، طبق برنامه اعلام شده به سمت مصلی امام خمینی(ره) حرکت کردند.

راهپیمایان حوالی ساعت 10:30 به مدت 10 دقیقه مقابل مصلی امام خمینی(ره) شعار داده و سپس وارد مصلی خواهند شد تا در داخل مصلی تجمع کنند.

سرلشکر محسن رضایی سخنران اصلی مراسم 22 بهمن تبریز بوده و بعد از اتمام راهپیمایی، نماز ظهر و عصر به امامت نماینده ولی فقیه در استان، اقامه می‌شود.

در سایر شهرستان های استان نیز راهپیمایی هایی به همین منوال انجام می شود. 

 به علت بارش برف و برودت شدید هوا، محل تجمع راهپیمایی از میدان نماز به سه راهی مصلی و داخل مصلی امام خمینی(ره) منتقل شده است.

حضور مردم تبریز در راهپیمایی، افتخارآفرین است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: حضور مردم تبریز در راهپیمایی٢٢ بهمن امسال، افتخارآفرین است.

علیار راستگو در حاشیه راهپیمایی ٢٢ بهمن، با تاکید بر این‌که مردم انقلابی تبریز همواره در صحنه‌های حساس حضور داشته‌اند، اظهار کرد: صاحب اصلی انقلاب، همین مردم هستند که حضور حماسی خود را در این هوای سرد و کولاکی به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو نیز گفت: مردم تبریز در این شرایط جوی، با اراده و اتحاد در صحنه حاضر شده‌اند و قطعا روز انتخابات نیز بصورت گسترده و حداکثری شرکت خواهند کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که انتخابات یکی از مهم‌ترین مباحث بوده و مجلس نیز از سرنوشت سازترین قوای کشور است، افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات حاوی پیام بزرگی بوده و افزایش توان ملی در عرصه بین‌الملل را در پی دارد.