۰ نفر

سقوط بهمن در جاده چالوس

۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۰۳
کد خبر: 415833
سقوط بهمن در جاده چالوس

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچسر از سقوط بهمن به طول ۳۰ تا ۴۰ متر و به ارتفاع چهار تا پنج متر در محور کرج به چالوس روستایی «وارنگه رود» خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمد علیپور در خصوص حادثه سقوط بهمن در جاده فرعی دسترسی به روستای وارنگه رود در محور کرج - چالوس اظهار کرد: حدود ساعت ۶ صبح امروز سقوط بهمن به طول ۳۰ تا ۴۰ متر و به ارتفاع ۴ تا ۵ متر را در این نقطه از محور روستایی وارنگه رود شاهد بودیم.

وی افزود: بلافاصله بعد از سقوط بهمن در محور روستایی وارنگه رود با حضور نیروهای راهداری و بکارگیری ماشین آلات، عملیات پاکسازی و بازگشایی آن نقطه از این محور روستایی بخوبی انجام شد، خوشبختانه در هیچ نقطه‌ای دیگر از محور کرج - چالوس و یا محورهای روستایی این جاده حادثه سقوط بهمن را نداشته‌ایم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچسر در ادامه با اشاره به خطر ریزش و سقوط سنگ در محور کرج- کندوان به دلیل وزش باد شدید با بیان اینکه از محدوده پل خواب تا ابتدای محور کرج - چالوس خطر ریزش سنگ زیاد است، گفت: به عبارتی قسمت‌های پایین محور در محدوده تونل‌های ۲ و ۳، ۶ و ۷ نقاط ریزشی سنگ است، از محدوده حسنکدر تا امام چشمه نیز خط ریزش سنگ وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه خطر سقوط بهمن نیز در نقاطی از محور کرج - چالوس وجود دارد، گفت: از محدوده امام چشمه تا کندوان با خطر سقوط بهمن مواجه هستیم.