۰ نفر

چشمان عجیب دختر اوکراینی +تصاویر

۱۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۴۶
کد خبر: 415456
چشمان عجیب دختر اوکراینی +تصاویر

به محض دیدن عکس ها و فیلم های او، باور نمی کنید که دختر اوکراینی «ماریا أوز»، واقعاً چشم های به این درشتی داشته باشد. بسیاری بر این باورند که او تنها فردی در دنیا است که چشمانی به این درشتی دارد، چشمان آبی او به طرز شگفت انگیزی توجهات را جلب می کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تابناک باتو، تصاویر او در فضای مجازی با واکنش بسیار کاربران و نظرات مختلفی روبرو شده است. برخی می گویند او از برنامه فتوشاپ استفاده کرده، اما «ماریا» می گوید چشمهای واقعی و طبیعی خودش همین شکلی است و هیچ فتوشاپی در کار نبوده. او ۱۲۰ هزار فالوئر در اینستاگرام دارد.

این دختر اوکراینی که در زمینه ترفندهایِ تصویری عکس ها و فیلم ها در سایت ها و شبکه های اجتماعی کار می کند، از سال 2016 شروع به گرفتن عکس از خودش کرد و در این دوره توانست قابلیت های عکاسی خود را بهبود ببخشد و به موفقیت های خوبی برسد.

او تأیید کرد که شهرتش یک شبه شکل نگرفته است و از این بابت اتهامات زیادی مبنی بر فِیک بودن عکس ها به او وارد شده که البته از آنها رنجیده نیست و علی رغم تجربه خوبی که در ترفندهای تصویری و فتوشاپ دارد، آن را روی عکس های خود اعمال نمی کند و عکسهایش طبیعی اند.

293624_709

293623_805

293622_427

293621_599