۰ نفر

توقیف ۶۱کیلوگرم طلا و جواهرات از باند بزرگ مواد مخدر

۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۱۰
کد خبر: 414721
توقیف ۶۱کیلوگرم طلا و جواهرات از باند بزرگ مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر از انهدام باند خانوادگی تولید مواد افیونی خبر داد و گفت: تاکنون ۱۰۵ میلیارد تومان از اموال آنها از جمله ۴۰ میلیارد ریال وجه نقد، ۵۳ واحد ساختمان و مستغلات، ۶۱ کیلوگرم طلا و جواهرات، ۴۳ دستگاه انواع خودرو توقیف شده است.

 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سردار محمد مسعود زاهدیان با اشاره به انهدام باند برزگ موادمخدر درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی و شبانه‌روزی مأموران مبارزه با موادمخدر استان هرمزگان، شبکه تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی در جنوب کشور شناسایی و متلاشی شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر افزود: اعضای این شبکه به صورت خانوادگی در امر تهیه و توزیع موادمخدر فعالیت داشته و در سال حدود سه تن هروئین و شیشه از کشورهای افغانستان و پاکستان به صورت سازمان‌یافته و بسیار پیچیده به کشور قاچاق و در استان هرمزگان و استانهای همجوار و کشورهای خلیج‌فارس به فروش می‌رساندند.

وی تصریح کرد: اعضای این شبکه با خرید و فروش موادمخدر دارای ثروت و اموال نامشروعی بوده و از تمکن مالی بسیار بالایی برخوردار بوده‌اند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با اقدامات شبانه‌روزی پلیس، هفت نفر از اعضای این شبکه بین‌المللی دستگیر و تاکنون 40 میلیارد ریال وجه نقد، 53 واحد ساختمان و مستغلات، 61 کیلوگرم طلا و جواهرات، 43 دستگاه انواع خودروهای ایرانی و خارجی  از اعضای آن به ارزشی بالغ بر یک هزار و 500 میلیارد ریال شناسایی و توقیف شده و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.