۰ نفر

سری جدید مسابقه جنجالی در راه است +عکس

۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱
کد خبر: 412524
سری جدید مسابقه جنجالی در راه است +عکس

علیرضا سلطانی، تهیه‌کننده مسابقه «مافیا» اعلام کرد از سری جدید، علیرام نورایی، بازیگر سینما و تلویزیون، مجری مافیا خواهد بود؛ مسابقه‌ای که به تعبیر تهیه‌کننده‌اش، کپی نیست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرهیختگان، سلطانی درباره تاثیر و هدف این مسابقه تلویزیونی گفت که مافیا با هدف افزایش قوه تشخیص و بالا رفتن مهارت‌های فردی و اجتماعی ساخته شده و سرگرمی کاربردی برای خانواده‌ها ایجاد کرده است، زیرا به‌واسطه این بازی که همچون «منچ» و دیگر بازی‌های سرگرمی روی میز و زمین بازی می‌شد، حالا در نمایش تصویری و تلویزیونی، فرد را با آزمون و خطایی روبه‌رو می‌کند که بتوانند تشخیص خودشان را به رقابت بگذارند.

در این بازی افراد به دو گروه مافیا و شهروندان تقسیم و نبرد میان دو گروه آگاه و ناآگاه شبیه‌سازی می‌شود. در این مسابقه افراد به‌صورت پنهانی تعیین نقش می‌شوند و اکثریت شهروندان این فرصت را پیدا می‌کنند تا افراد مافیا را شناسایی و برای حذف آنها رأی دهند؛ مسابقه‌ای که دکوری به مساحت 300 متر دارد و بیشتر بر فضای نوری متمرکز شده و تغییرات نور باعث تغییر در فضای دکور می‌شود.

637111476615553136_lg

بازی مافیا که از مدت‌ها پیش در میان جوانان رواج پیدا کرده بود، با ورود به تلویزیون رنگ و بویی جدید پیدا کرد؛ حتی یکی از بینندگان این برنامه در اینستاگرام بازی مافیا نوشت: «بالاخره بعد از مدت‌ها مسابقه‌ای متفاوت دیدیم.» بهنام تشکر برای اولین‌بار به‌عنوان مجری در برنامه‌های تلویزیونی حضور پیدا کرد که به تعبیر تهیه‌کننده این برنامه، تنها بعد از یک هفته پخش، نظرات جوانان در فضای مجازی را به خودش جلب کرد. این بازیگر پیش از این گفته بود اجرای مسابقه مافیا را پذیرفتم، چون به‌ندرت چنین مسابقه‌ای را دیده‌ام و به‌خاطر نایاب بودن و جذابیتش، مجری تلویزیون شدم.