۰ نفر

مردم تهران از سفر به مناطق شمالی خودداری کنند

۲ بهمن ۱۳۹۸، ۲۰:۳۴
کد خبر: 411725
مردم تهران از سفر به مناطق شمالی خودداری کنند

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به موج سرما و سامانه بارشی برف و باران که در راه است از مردم خواست امشب از تردد غیرضروری در مناطق کوهستانی و شمالی استان خودداری کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، عادل مصدقی شامگاه چهارشنبه درباره آخرین وضعیت جوی در جاده  ها گفت: در حال حاضر سامانه بارشی در استان فعال نیست اما از ساعات اولیه بامداد امروز بارش برف و کولاک مسیرهای کوهستانی و شمال شرقی و غربی استان را فرا خواهد گرفت.

به گفته مصدقی، به همین منظور تیم های برف روبی و نمک پاشی در مسیرهای هراز، کرج، فیروزکوه و دماوند و همچنین امامزاده داود (ع) و فشم مستقر شدند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با بارش برف و باران وزش باد تا سرعت ۱۵ کیلومتر بر ساعت در مسیرهای کوهستانی استان پیش بینی شده که از مسافران می خواهیم امشب از سفر غیرضروری در این مناطق خودداری کنند و در صورت سفر به این مناطق حتما خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

معاون راهداری استان تهران یادآور شد: ۲۸ باب راهدارخانه نیز در کلیه مسیرهای استان مجهز و در صورت نیاز آماده خدمت رسانی به مسافران جاده ای است.

وی تاکید کرد: تیم های عملیاتی راهداری استان تهران با ظرفیت ۱۰۰ درصدی در کلیه مسیرها مستقر و در آماده باش کامل بسر می برند.

ترافیک در مسیرهای خروجی تهران سنگین است

معاون راهداری استان تهران همچنین درباره آخرین وضعیت ترافیکی در جاده های این استان نیز گفت: در مسیرهای تهران به کرج محدوده گرمدره، تهران- قم و تهران- ساوه محدوده نسیم شهر رباط کریم ترافیک سنگین است.

وی افزود: در مسیرهای تهران- سمنان محدوده قیامدشت و همچنین تهران- هراز و تهران- دماوند تردد خودروها بصورت سنگین در جریان است.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: در مسیر امامزاده داود (ع) و فشم نیز ترافیک بصورت پرحجم و نیمه سنگین در جریان است.

وی به مسافران توصیه کرد جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی در کلیه مسیرهای استان تهران و کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.