۰ نفر

کندوان امشب یک‌طرفه می‌شود

۲۷ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۰۹
کد خبر: 410350
کندوان امشب یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت تردد یک‌طرفه در محور کندوان از ساعت ۱۸امروز اعمال می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علیرضا قدمی درباره وضعیت جاده‌های مازندران اظهار کرد: درحال حاضر شاهد بارش برف در ارتفاعات محور کندوان هستیم و در محور‌های هراز، سوادکوه و کیاسر هوای ابری داریم.

وی افزود: از لحاظ تردد، آمد و شد خودرو‌ها در تمامی محور‌های استان به‌صورت عادی و روان هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدویت‌های ترافیکی پایان هفته در محور‌های استان درحال اجرا است، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز از کرج به سمت شمال ممنوع می‌شود و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
این مسوول بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز از محور هراز ممنوع است.

قدمی با اشاره به وجود احتمال ریزش و رانش در محور‌های مازندران، بیان کرد: احتمال ریزش و رانش به‌ویژه در محور‌های کوهستانی استان در زمان بارش‌ها بیشتر شده که لازم است رانندگان به هشدار‌های پلیس توجه کنند.

وی با تاکید بر اینکه تجهیز خودرو‌ها به ادوات زمستانی در این فصل از سال ضروری است، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در قالب طرح زمستانی در گردنه‌ها و محور‌های برف‌گیر استان حضور دارند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: رانندگان می‌توانند ازطریق تماس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ از آخرین وضعیت جاده‌های استان مطلع شوند.