۰ نفر

جواهرات میلیونی سلبریتی‌ها +عکس

۱۹ دی ۱۳۹۸، ۲:۰۸
کد خبر: 408257
جواهرات میلیونی سلبریتی‌ها +عکس

سلبریتی‌های زن دنیا در مراسم گلدن‌گلوب ۲۰۲۰میلادی، با جواهراتی به قیمت میلیون‌ها دلار حضور پیدا کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تابناک باتو، دنیای هالیوود صبح روز ششم ژانویه ۲۰۲۰، هفتاد و هفتمین مراسم توزیع جوایز گلدن‌گلوب را جشن‌ گرفتند. طبیعتاً سخن‌گفتن از برخی غافلگیری‌ها و تغییر در استاندارد‌های اهدای جوایز در گلدن‌گلوب امسال وجود دارد. برای مثال "رِنی زلوگر" پس از هفده‌سال سال غیبت از استیج اهدای جوایز، به دلیل نقش‌آفرینی در نقش Judy جایزه بهترین بازیگر را گرفت. اما مهمانان این‌مراسم با تمام وجود خود را برای حضور در آن آماده کرده‌بودند، از استایل و رنگ‌لباس‌ها گرفته تا جواهرات.

از جنیفر لوپز و جنیفر انیستون گرفته تا هلن میرن، پریانکا چوپرا و چارلیز ترون چهره‌های سرشناس  فرش قرمز این مراسم بودند.

۱. زیباترین جواهرات الماس چهره‌ها در گلدن‌گلوب ۲۰۲۰

مراسم گلدن‌گلوب ۲۰۲۰ شاهد رقابت هیجان‌انگیز و جذاب بین سنگ‌های الماس و سنگ‌های قیمتی رنگی بود که از سوی برخی ستاره‌ها از جمله گوئینت‌پالترو، جنیفر آنیستون، هلن میرن بود که با الماس‌های سفید می‌درخشیدند. در این گزارش جزئیات بیشتر را خواهید خواند.

1

2

گوئینت پالترو جواهرات الماس برّاق از برند بولگاری مجموعه فیورِوّر Fiorever را انتخاب کرده‌بود. جنیفر آنیستون گردنبندی از سنگ‌های الماس بزرگ از برند کارتیه Cartier داشت که قدمت آن به ۱۹۹۵۰ میلادی تعلّق دارد.

3

"هِلِن میرن" جواهراتی به قیمت بالغ بر چهار میلیون دلار به خود آویخته بود که حاوی الماس و از برند هری‌وینستون Harry Winston بود، ترکیبی از پلاتین و سنگ‌الماس به وزن ۷۳.۵۵ قیراط.

4

5

۲. جواهراتی با سنگ‌های قیمتی رنگی بر گردن ستاره‌های مراسم گلدن‌گلوب ۲۰۲۰

جنیفر لوپز با گردنبند شگفت‌انگیز و هماهنگ با لباس‌هایش از زمرّد سبز کلمبیایی و سنگ‌الماس سفید دیده‌شد. جواهرات او از برند هری‌وینستون است که مجموعه آن ۱۴۵ قیراط است. این گردنبند ۱۸ سنگ زمرد و ۵۸ الماس شگفت‌انگیز دارد.

6

در این‌عکس "زویی‌دِویچ" با یک گردنبند بلند از هری‌وینستون به‌چشم‌می‌خورد که مجموع وزن سنگ‌های آن ۱۱۰ قیراط از الماس و یاقوت‌آبی است.

7

چالرز ترون، گردنبندی از یاقوت آبی، الماس و زمرّد از برند "تیفانی اند کو" Tiffany & Co را برای گلدن‌گلوب انتخاب کرده بود.

8

9

10